Gå til innhold

Skal vi lage en klubb for de som testet positivt i uke 9?


Lunajenta og Alvegutten

Anbefalte innlegg

Ja,vi må prøve på igjen :)

 

Jeg har bare den instillingen at visst man mister så er det noe gale med spiren,men hadde nokk blitt kjempe lei meg om jg mistet da,men prøver og ikke tenke på det eller å lese så mye om det heller....

 

Jeg har heller ikke noe særlig med symptomer,men av erfaring så har jeg ikke fått det før i uke 6 sånn ca,det jeg merker nå er vonde bryst,stikkinger i brysta og i magen,kan ikke reise meg for fort da får jeg ofte vondt i mage musklene,tror det er pga at mage musklene strekker seg eller noe sånt :)

Og har en suuuuper luktesans,det er heelt forferdeligt siden jeg jobber på fiskebu!!!!! Blir jeg kvalm kommer jeg til og kaste opp bare jeg går innenfor døra .hehehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja jeg er også livredd for å miste. Har heller ingen symptomer, men de kommer vel etterhvert. Hadde vært arti å møtes på chat ja. Man blir jo nesten litt småsprø av å ha en sånn deili hemmelighet og ikke kunne dele den med andre enn gubben ennå ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Kommer inn her eg også, har termin 9/11-07. Har ein gutt ifra før på snart 7 mnd og gleder meg stort til å bli mamma igjen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært hos legen idag. Fikk en del skriftlig informasjon, og legen sjekket at alt var bra. (Han tok ikke urinprøve eller blodprøve, men kjente at jeg var gravid, fordi livmoren min hadde vokst merkbart... )

 

Men dette var altså bare en førstesjekk - var ikke første svangerskapskontroll, som er i uke 8-12. (jeg er uke 5+6 nå).

 

Uansett sa legen at jeg burde kontakte helsestasjonen i min bydel så raskt som mulig, og bestille time, for det kan være litt ventetid. Legen sa det beste var å foreta svangerskapskontrollene på helsestasjonen fremfor fastlege, for det var litt "koseligere", dvs fokus er på svangerskap og fødsel og DEG som skal bli mor. godt tips synes jeg!

 

Håper alle andre har det fint idag??

 

Er det noen som har merket humørsvingninger forresten? Jeg holdt på å klikke på jobben idag over en liten bagatell! det er jo litt skummelt da.....

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Humørsvingninger hvet jeg allt om....blæ....nesten eneste merkbare symptomet jeg har enda .....skikkelig kjedligt når det går utover dei hjemme,men prøver og vere besvisst på det....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann!

Jeg er 4+6 idag og har faktisk litt mindre symptomer enn for noen dager siden. Det stikker ikke så mye i lysken lengre og mensenvondtene er nesten borte. Har fremdeles store bryst og humørsvingninger. Noen andre som har fått mindre vondt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen :-)

Jeg testet pos. ons for en uke siden. 3 dager før IKM. Var hos legen på mandag og fikk bekreftet at jeg var gravid. Nå krysser jeg bare fingrene for at det går bra. Hadde en SA i nov. og er overnervøs.. skal prøve å slappe av..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Vil være med her jeg også. Testet positivt med CB digital 28.februar og siden det var prøverørsforsøk tok jeg en HCG den 2. mars. Den viste hele 876, så nå er det ingen tvil om at vi er gravide! Helt fantastisk! I og med at mannen min ikke spruter ut en eneste sædcelle, var forkhåpningene mine små da vi startet prøverørsprosessen i fjor sommer. Men tenk at vi lykkes allerede på andre forsøk! Nå krysser vi fingrene for at spiren skal klore seg fast. Skal til UL 23.mars, så da få vi vite mer om hvordan det går.

 

Ikke hatt så mye symptomer egentlig, men har helt klart fått flere og tydeligere blodårer i puppene samt at jeg har mensmurringer innimellom...

 

Koselig med en liten klubb. Krysser fingrene for at det går bra med dere alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, samme med meg, kirsty, puppene er ikke så ømme som de var i helga for eksempel. Murringene har gitt seg de og, kan kjenne noen stikkinger av og til, men sjeldnere.

Skal på tidlig ul om et par uker da, er så spent....!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen.

 

Da har jeg vært til legen..blir sykelmeldt frem til jeg er ferdig med de 12 første ukene ettersom jeg bare jobber natt. uff. blir sikkert laange dager.. men heller det enn å miste spiren.

 

får bruke dere da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere og velkommen til tråden dere som kom til nå :-)

 

Det er godt å høre at symptomene dine ikke er like sterke nå Lunajenta. Det betyr vel atdet er normalt :-) Jeg er så bekymra for altmulig! Glemmer aldri den SA'en!

Men nå har jeg bestemt meg for å tenke positivt. Blir ikke lett men skal tvinge meg selv *ler*!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tenker akkurat det samme som deg, må tvinge meg selv til å tenke positivt, det er ikke lett, for SA igjen er marerittet... I dag ble jeg plutselig veldig kvalm i ca ett minutt, og jeg ble sååå glad:)

Hehe, skrullete damer er vi....

Får du noe ekstra oppfølging av lege nå, kirsty? Jeg fikk ikke time før om en mnd, men har bestilt privat ul for å forsikre meg om at alt er som det skal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere sagt det til mange enda? Og når skal dere eventuelt si det?

Jeg holder på å sprekke ,vil si det nååå :) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sagt det til den nærmeste familien pluss et par venner. Tenkte jeg skulle si det til flere hvis alt ser bra ut på ul om to ukers tid... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fortalt det til nærmeste familie, nærmeste venner og et par kollegaer som jeg vet ikke sier noe til sjefen da jeg trenger litt hjelp med løfting og sånn :-)

 

Jeg har bestilt tidlig ul til 19mars på volvat, men ellers har jeg ikke bestilt noe lege time eller annet. Tenkte jeg skulle gå til legen etter ul...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen. Jeg har også termin fra babyverden 10/11-07. Er så altfor lenge til. hehe... har ikke sakt noe til noen ennå vi. Jeg er rimelig klar for å "rope" ut, men samboer vil vente. Må vel holde igjen litt til da. Huff...

 

Ikke så mange symptomer ennå. Litt småkvalm noen ganger og kjenner litt stikkinger i magen, og hyppige dobesøk.

 

var hos legen på mandag, hadde tatt 3 positive tester i løpet av helgen.

Måtte få det bekreftet.

 

Blir gøy å følge dere alle som har termin nesten samtidig.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle dere andre...Jeg har testet positivt denne uka. Antatt termin 10.11 iflg. babyverden..Ser ut som det er flere av oss som har samme termin, det er artig...Jeg trodde mange ungikk å få barn så sent på høsten. Artig at det er så mange likevel!!

 

Jeg bor på Østlandet og har ingen barn fra før. Har litt krevende jobb og gruer litt for hvordan jeg skal takle det...

 

Ha en fin dag alle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...