Gå til innhold

Skal vi lage en klubb for de som testet positivt i uke 9?


Lunajenta og Alvegutten

Anbefalte innlegg

hei, jeg vil gjerne være med:) testa positivt i da, så har ikke rukket og regne ut termin enda, men det blir ca rundt den 13november:) gleder meg som et lite barn:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei igjen alle uke ni positivtestere;)

 

okei.. da prøver jeg meg med en chattedag. hva med søndag kveld kl ti?.. jobber egentlig natt da men får da til å snike meg inn. er jo alene ;)..

.. noen som blir med på den?..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jeg har termin 08.11. har ikke kjent noe spesielt til symptomer enda, bare så vidt ømmebryster, og så kjenner jeg det er noe som skjer i magen, litt stikking osv..

det jeg syns er så interessangt er at mellom el og ikm har jeg vært veldig avslappet i forhold til det å bli gravid, ikke noe hysteri om når ikm kommer. skrev i dagboken før min før jeg visste noe om at jeg var gravid, at det ikke egentlig betydde så mye om jeg ble gravid denne pp, det kommer flere pp. slik instilling har jeg ikke hatt i hele tatt i den tiden vi har vært prøvere...

dette var nok underbevissten det....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei!!

Jeg bare lurer på hvor dere finner ut terminen??jeg tror jeg å skal ha i november! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har å vondt nederst i magen og sidene,nesten mensensmerter,testen var positiv,så jeg har lurt litt på om det var normalt å ha vondt i magen..godt å høre at flere har det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halais!!

Jeg vil å være medi klubben!!jeg har termin ca.10.11.2007!!

Dette er jo fantastisk god følelse!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Jeg og samboern testet positivt på torsdag, med termin 11 november. Dette blir vårt andre barn sammen, men vi mistet vår første i svangerskapsuke 34 våren 2006, så vi er ganske så spente og litt nervøse. Jeg har en datter fra før som er 11 år.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

Jeg har termin 07.11.07, i følge terminkalkulatoren. testet positiv på onsdag. kom som et sjokk! foreløbig har jeg ingen plager eller tegn på at jeg egentli er gravid, bortsett fra 2 positive tester og uteblitt mens.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy!

jeg tok test på torsdag og fredag. Ganske svak positiv strek, men testene var absolutt positive. skal til legen for å sjekke ordentlig imorgen. Tør liksom ikke helt å tro på testene...

 

Ifølge babyverden har jeg termin 1.11.07.

 

Har litt vondt i magen - noen andre? litt sånn mensmurring og "stikking". Ikke veldig vondt, bare litt...

 

Og så føler jeg meg ganske forvirret - det er første gang for meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har og litt småvondt nederst i magen, mensmurringer og det stikker litt av og til. Men jeg tar det som et godt tegn på at det skjer noe der nede:)

 

Føler meg ikke så rent lite forvirret selv, dette blir mitt første barn også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jep har ogsaa lidt smaa vondt og stikkninger af og til. Havde det ogsaa sidste gang jeg var gravid husker jeg og det er vist ganske vanligt :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Jeg er 4+3 idag og her er mine symptomer:

*store mørke areola

*store brystvorter

*Ømme bryst

*mensenlignende vondter

*vondt og ubehag i lysken (ligamentsmerter tror jeg, det strekker seg der nede)

*Sover mere

*ikke så lyst på tingeller mat

*mannen sier jeg er humørsyk men det merker ikke jeg :-)

*svimmel og glemsk

*blir litt kvalm hver kveld i ni-ti tiden

 

Dette hørtes mye ut, men de er ganske diffuse og kommer og går, så har egentlig ikke så mye symptomer. Ikke alltid jeg føler meg gravid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

joho!! testa positivt i dag morges... første gang for meg.. skrekkblandet fryd!!

har vore ganske oppblåst i magen. litt svimmel og litt små uggen...mens murringer og stikkinger nederst i magen...

trur at termin blir i begynnelsen av november. hvilke kalkulator har de brukt?? eg hadde siste mens 25 januar.

 

skal vi bestille legetime med en gang eller hvordan er liksom gangen videre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrekkblandet fryd - det var veldig godt sagt - akkurat sånn jeg føler det. Er jo veldig veldig kos da!

 

Jeg bestilte legetime med en gang, mest for å komme igang med prosessen. skal dit imorgen, får se hva han sier da.

 

Terminen kan du regne ut her:

http://www.babyverden.no/templates/Calculator_Period____635.aspx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på og ringe og få en time,men hvor langt er du på vei da lillemor30? Jeg er bare 4+1 jeg,så må vel vente noen uker,er vel mellom uke8-10 man er på første kontroll ,men kan jo vere greit og bare bestille. Men frykter sladdrekjerringene på legekontoret,bor i en liten bygd.....

Så kanskje vente noen uker til :)

Regner med at vi har sagt det til folk om en uke eller to :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tenkt og ta min siste new generation test i morgen og se om jeg får helt klar positiv :) Har jo fått en cb positiv da,men bare for artigt,blir jo aldrig lei av og se den lyse posotiv mot meg :)

Har også en el test igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk positivt på 2 CB men på New Generation testen varder bare en svaaak rosa strek som jeg så vidt kunne skimte. Det var før ikm da... har lurt litt på om jeg skal kjøpe en til bare for å se nå, er jo en uke siden sist. Men vet ikke om jeg tør...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk også bare en svaaak rosa strek no på torsdag,men visst jeg ikke får positiv nå så er det noe gale med testen ;) hehe :)

Nå er jeg jo over ikm så....det står jo at den 99% sikekr på ikm dagen....men er ikke imponert over disse new generation testene nei......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solstråle - jeg er 5+5. tenkte derfor det var greit å høre med legen. Visste egentlig ikke hva annet jeg skulle gjøre.. :) men har for sikkerhets skyld tatt en ekstra g-test, av annet merke, og den var også positiv. så regner jo med at det må være riktig da.

 

Litt kjedelig med liten bygd.. jeg bor i Oslo, ikke samme problem her..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Slenger meg på her jeg også! Testet positiv på mandag - Ble så glad! Termindato er 31.10.07.

 

Har fortalt den nærmeste familie, og et vennepar av oss! Må ha noen å snakke med utenom samboer også! Skal til lege på onsdag, bare for å få det bekreftet. (har testet positiv 5 ganger med cb og cb digital, men det blir veldig godt å høre en lege si det til meg).

 

Noen som vet hva som foregår på en slik legetime allerede i uke 6?

 

=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lillemor30- Ja greit og få sjekket det da uansett :) Jeg tok den testen i dag tidlig og det er nokk ingen tvil,mannen var bare ett eneste stort smiiil :)

Eldsta har vert på legen i dag og fikk snakke mde fast legen vår og da bestillte jeg time om en måned i samme slengen,da slapp jeg unna lege kontoret :)

Men det er jo vel ikke noe tvil med deg helle lillemor30? :)

 

Borris-hvet ikke om du får fylle ut ett sånt skjema allerede da,sånt skjema som følger deg igjennom hele graviditeten,da veger dei deg og slike ting,setter termin +++

Men kan jo vere du får en ny time når graviditet er stadfestet...hvet ikke :) Man har som regel sin første time hos legen når man er mellom 8-10 uker på vei :)

 

*lykke til*

Og velkommen i klubben :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei solstråle.. nei jeg kom iallefall ikke inn når jeg var på jobb :(:. må prøve en dag til.

 

uff jeg går og er så redd... leser så mye her inne om de som mister.. 15 % sjangse før uke 20 etc.. jeg blir helt nervøs av dette jeg..

 

hva med dere??. gi meg litt trøstende ord .. :)).. ellers har jeg nesten ikk noe symptomer. ikke kvalme.. men endel mave stikninger.. .. og litt ømmer bryst..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...