Gå til innhold

Skal vi lage en klubb for de som testet positivt i uke 9?


Lunajenta og Alvegutten

Anbefalte innlegg

Mener selvfølgelig ikke å ekskludere noen, men det hadde jo vært gøy å følge hverandre litt ekstra:)

Ifølge babyverden har jeg termin 10.11.07, noen flere?

 

Klem:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann!

Jeg har også termin iflg babyverden 10.11.07. Så moro da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy, kirsty! Da blir det spennende å følge hverandre!

Hvordan er formen din da? Jeg skjønner ikke helt at jeg er gravid enda, går bare og venter på at tanta skal komme.... Eneste jeg merker er at jeg er litt småkvalm innimellom. Men fikk en sterk loddrett strek på cb, den lyver vel ikke den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter 2 svake tester de siste 2 dagen så krysser jeg fingrene for at jeg har kommet hit til 1 trimester...... Terminca 2 nov. Merker ikke så mye, og holder gleden litt igjen ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg har også termin 10.11.

 

Har ikke så mange symptomer. Er litt trøtt og småkvalm men det hører vel med? Kjente noen småstikkinger i brystene i sted også føles det som om det skjer noe der nede. Litt vanskelig å forklare, men føler meg kanskje litt oppblåst.

 

Håper vi slipper å bli liggende i første del av svangerskapet, men at vi er friske og raske.

 

Skal bli morro å høre hvordan det står til med dere etterhvert som ukene går og magen blir større og større.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin ca 13.11 :) Har ikke så mange symptomer enda,men har veeeeldigt vanskeligt for å ikke sid et til noen.....når sier derer det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei. Det er veldig vanskelig å ikke rope det ut til familie og venner ja, men har bestemt oss for å vente en liten stund enda.

 

Ble gravid nov 06 og fortale det til familie og venner på julaften. 3.juledag mistet jeg. Da måtte vi gi alle kontrabeskjed om jeg ikke var gravid lenger likevel. (var 7 uker på vei)

 

Men jeg angrer ikke på at jeg fortalte det. Fikk så mye støtte etterpå.

 

Regner med at vi venter til etter uke 7 med å fortelle det ihvertfall. Skal på ul 20mars så da får jeg jo se om alt står bra til.

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,jeg har bestemt meg for å vente til påske,da er det alltid mye familiesammenkomster og slikt :)

Tenkte og gjør det på en "skikkelig" måte denne gangen :)

Sist gang ver det bare sånn over tlf og i en bi setning og sånt :)

 

Vi har to fra før ....når sier vi det til dei? Jeg har jo igrunn lyst til og si det når vi sier det til alle dei andre i familien da,men synest på en måte det er litt tidlig også,er 2 månder på vei i påska da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke lett å vite hva som er best.

 

Har ett barn fra før.....sier vi det til tantebarn må vårt barn få vite det først tror jeg. Ungen vår er 3 år. Hvis ikke må jo bare de voksne få høre det.

 

Det er jo litt tidlig enda men samtidig er det jo størst sannsynlighet for at ting går bra.

 

Det er jo litt gøy å gjøre litt mer ut av det, enn å si det på tlf. Vi kan jo tenke ut noe og tipse hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

keg testet positivt i går, og er så glad!!!

terminen blir 12.11.07. spennende tid vi har foran oss! gleder meg til og bli bedre kjent med dere:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det går kjempebra for oss alle, jenter! Hehe, måtte ut og kjøpe en ny test jeg, var så skeptisk til at den jeg tok i går faktisk var riktig. Brukte cb digital nå, og det er ingen tvil nei, fikk gravid bare etter noen sekunder!!!

 

Har veldig få symptomer jeg og, bare litt småkvalm egentlig. Men det er helt greit for meg om det fortsetter sånn altså:) Regner jo med at det kommer mer etterhvert da.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,hadde jo vert kjekkt og få tips om hvordan vi skal si det da :)

Jeg hadde kanskje tenkt og si det på mammas bursdag,hun har 29 mars,men bare til henne da :)

Hadde også tenkt at eldsta på 4,5 år også kunne si det :)

Men hvet ikke....jeg hvaet ihvertfall at visst jeg bare hadde ett barn skulle jeg ha bestillt ei sånn "verdens beste søster" til henne :)

 

Jeg har aldri visst jeg var gravid så tidlig før jeg :) Så sikkert derfor jeg har så lite symptomer :) Men kjenner trettheten komme ja,har vert utrolig trett med dei to andre.

Har dere startet på folat og omega3? Jeg må på butikken senere og kjøpe.

 

Har dere prøvd den kinesiske kalenderen hvor du kan se hvilkent kjønn det blir?

Det stemmer med dei to jentne mine da .hehe,og den sier jeg får en gutt nå.....er jo artigt og se om det stemmer da :)

 

http://www.babyverden.no/templates/Article____425.aspx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er med også :) regnet ut termin på internett 11.11.2007 :)

 

GLEDER MEG ENORMT MYE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte å skrive mine symptomer. Tror jeg har fått alle de dere ikke har hehheeh.

 

* Brystene er så store (mannen klager ikke) og så vonde (jeg klager)

* Vondt i nederste del av ryggen

* Vondt i nederse del av magen på begge sider

* Små kvalm (blir nok mer kvalm etterhvert)

* Masse utflod og konstant våte truser

* Humørsvinginger

* Tisser så det holder

* Har ikke lyst på sjokolade (kunne nærmest leve på den før)

* Har ikke lyst på brus men VANN (dette er ikke normalt)

* Tett nese

* Trøtt (sover lenge og bra men blir aldri våken)

 

Det er nok flere men jeg kom ikke på de nå må opp å tisse selv om jeg har vært der for 10 min siden (sorry detaljer)

 

Men vet dere hva? Uansett de plagene jeg har er jeg verdens lykkeligste akkurat nå :)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melder meg inn jeg. Har visst foreløpig termin 3. november, og dette er vår første. Ikke helt planlagt, men hjertelig velkommen når vi bare får summet oss litt :D.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia . jeg og vil være med :)..

har termin 07.11 regnet ut ifra når jeg hadde el for jeg målte det denne gangen..

Jeg går og er såå redd for at noe skal skje. men tror dere jeg har klart å holde kjeft til nærmeste familie ? neida.. her er det allerede fortalt.. uff jah får håpe det går bra ialelfall.

mine symptomer..

-større pupper

-litt mens murringer

-tørst

-uteblitt mens :)

 

 

 

kunne vi ikke hatt en kveld i uka der vi har møttes på chatten?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 9. nov. Tok testen i morrest. Samboeren vet det ikke enda heller. Sitter her helt alene og holder på å sprekke og har lyst til å ringe rundt, men jeg får vel vente litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

Jeg vil gjerne være med! :)

 

Testa positivt på tirsdag, under nedregulering til vårt første prøverørforsøk! En mer velkommen nyhet skal man lete lenge etter, med andre ord, så vi har fortalt det til "alle". Vi valgte jo å være åpne om forsøket, så "hele verden" gikk jo og ventet og var spente på våre vegne - og da kunne vi like gjerne la dem få ta del i denne usigelige gleden også.

 

I følge terminkalkulatoren har jeg termin 6. november 2007, og jeg gleder meg noe helt sinnsykt til å bli mamma. Har en skikkelig godfølelse i kroppen.

 

Symptomer 4+6:

 

- store og vonde pupper

- brystvorter som har blitt helt ekstremt "fintfølende", og som har vokst både i høyde og bredde

- melkehvit utflod

- veldig hoven nedentil

- hadde sterke mensmurringer og ryggvondt de to første dagene etter IKM, men de har gitt seg nå

- er veldig, veldig lykkelig og helt ekstremt harmonisk til meg å være

- skjønt, jeg blir veldig fort veldig sint allikevel (men går fort over, for jeg er jo så ekstatisk i utgangspunktet).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

 

Har akkurat testet posetivt idag, og har termin ca. 10 nov :) Da blir der 2 aar mellom naeste og lillegut som har foedselsdag 17. nov :)

 

Har vaeret smaakvalm/uggen i over en uke, og har lidt stikkninger men ellers ikke noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg testa positivt for en uke siden idag...men har lyst å være med her jeg også :P

Har termin ca 5. november, så da har vi jo termin rundt samme tid :)

 

Første gang jeg er gravid, så veldig nytt og litt skummelt dette, men vi er veldig glade da :)

 

Har merka endel til det der trykket i underlivet den siste uka... følt meg veldig oppblåst..småkvalm innimellom...ømme bryster...osv...

 

Hadde vært veldig koselig å møtes på chatten ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja chatt må vi prøve og få til :)

 

Jeg VIL fortelle det til alle jeg :)

 

Wench:har du fortalt det til mannen? Hvordan tok han det? Åååå,er en sånn god følelse dette,jeg årøver å ta vare på den lengst mulig,der kanskje vår siste dette her så vil fortalle det på en skikkelig måte til folk og nyte det og gå gravid :)

 

Har vert veldig med humørsvingninger med meg andre ganger så mannen er forberedt,men har sagt til meg selv at jeg skl ta det med ro og ta meg i det når jeg blir sint og slikt over ting.....

Første var igrunn verst....

Men andre gang var vi forberedt ,men følte at mannen fann seg i mye,denne gangen skal jeg prøve og ta meg i det....blir sikekrt vanskeligt,for jeg tror virkelig på det selv ,at det er heeeelt forferdeligt,og at verden kommer til og falle sammen....

 

skrev dagbok med begge dei forrige...da får jeg noe og se tilbake på hehehhe....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at vi er så mange!

Jeg har fortsatt lite symptomer, litt småkvalm nå og da, pluss at jeg ser at puppene har vokst litt. Ikke så ømme enda da.

Har fortalt det til nærmeste familie, greier ikke å holde på sånt jeg vet du, hehe, de fikk vite det tidlig sist og det var veldig godt å ha noen å snakke med da jeg mistet.

 

Hadde vært bra å få til en kveld på chatten ja:) Kom med forslag til dag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff,humør svingningene er på vei for fullt.....æsj...kunne heller tenkt meg en anne symtom en akkuratt det,går jo utover alle :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...