Gå til innhold

Oktober: STAVANGER-treff igjen??


FIFFI *nybakt 2barnsmamma*

Anbefalte innlegg

Heisann!

 

Tenke at me konne ha treff igjen eg. Det e jo kjekt å treffast sånn ein gang i måneden kanskje??Det syns hvertfall meg og Helene!!:)

 

Denne gangen ville Heira(fra bim og dib her) ver me!:) hu har ein sønn så e ein måned yngre. Det e hu så me leie hos her :D Og hu har meldt seg frivillige t å ha treffet og. Så hvis dåkk vil ver me igjen, så heng dåkk på.

Hvis dåkk absolutt ikkje vil komma ud t Randberg igjen ,så må dåkk bare komma me forslag! hehe....

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Me vil veldig gjerna væra m me og :-) Har fremdeles ikke fått oss internett hjemma, e å besøke foreldrene mine igjen, så da får eg oppdatert meg litt på nettet. Reise hjem igjen i måra... så eg håpe eg klare å få m meg ka tid d blir treff igjen, e ikke noe kjekt å vær uten nett :-( D va veldig kjekt m treff sist gang, e lei av å sitta hjemma aleina, en blir litt selskapsjuk av å bare snakka m ein baby :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yey!!!:) kjekt at du kom innom å såg dette,Deli! me har sikkert nummeret ditt og, så me får heller senda melding i tilfelle. Men håbe og andre melde seg på, Helene,Bertie, Tonerø(huske ikkje det andra nicket) osv....:) Me må få me Marianne og,Randi!!:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Då bler det treff hos Heidi og meg på onsdag..Me seie kl.12 då:)

Helene kan senda melding t Tonerø, Sjønnassen har kontakta Marianne, Bertie må me finna og e det någen så har nummeret t Deli? Tror det står lenger nere på siå her og....ska finna det! :) Mangle me någen då?

Sjønnassen, tror du Prinsesse&Prins vil ver me?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...