Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du, jeg ville bare takke for sympatien :o) Er ikke så mye å si.... det er leit. Og det vet jeg at kan mye om....

Tenkte på deg da jeg gikk forbi IVF seksjonen både i går og forrige torsdag.

Neste gang jeg blir gravid, vet du hvordan mulighetene er for å komme på Ullevål for å sjekke hvordan det står til med fosteret? Fastlegen har ikke ul apparat.

Aner ikke hvordan det blir å oppdage postiv test neste gang, men det blir vel med en smule mer reservasjon tipper jeg. Fastlegen sa til meg at i uke 8 pleier det være greit å se hjerteslag på ul, hvis jeg kommer så langt. Hva tror du...Leste at du hvertfall skulle få komme på hyppige kontroller for å roe nervene, skulle bare mangle....

Lykke til da :o) Snakkes vel igjen her inne på "kosesidene": Veldig godt rykte vi har :o)

Håper du får en flott dag!

Klem....

Lykke til

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Liover ;o)

Dytter litt på denne jeg...vet ikke om du så den. I så fall så maser jeg ;o)

Jeg hadde ett spørsmål til jeg. Jeg fikk med meg at du også denne perioden mistet en bitteliten spire :o( Men nå er du igang igjen :o), men hvordan vet du når du kan vente tr igjen?

Jeg mistet spirene i 5 uke, kan jeg telle 40dager (lang ustabil syklus) fra jeg mistet? Nå lurer jeg på om jeg skal kjøpe el tester, el bare la det stå til - ka du trur?

Lykke til med denne pp :o)

Skrevet

hun har lagt seg...hører nok fra henne i morgen=)

Skrevet

Noen er A andre er B, kunne ønkse jeg var A jeg.....

Takk Carina ;o)

Skrevet

hei hei Minni :)

Vel, etter hver sa, så har jeg regnet blødningen som en forsinket mens, og det har stemt bra med el.

teller dagene som vanlig fra førsteblødningsdag.

La merke til at jeg hadde vondt ved morgensex og fikk pos el test i dag, så el kom på dag 14, noe som er akkurat som det skal være :)

mulig den ikke kommer heeelt før i morgen, men det er bare bra. en ekstra kjangs til å putte på mer svømmere ;)

sorry at jeg ikke hadde sett tråden din før nå.

vært borte i hele helga sjø.

Lykke til med leting etter ny el da :)

har lagt inn en tråd her om at jeg kan slenge ut bilder av mine el tester, frem til de ble positive, hvis det er interessant?

klem klem

Skrevet

får svare på hele spm ditt da. he he

grunnen til at jeg kommer inn på ullevål for oppfølging og tidlig ul, er det at legen nå har registrert og bekreftet at jeg har mistet mer enn 4 ganger.

du blir satt inn i systemet for utredning etter din 3. abort ca.

fordi jeg nå er ferdig med min utredning, og de ikke kunne finne noe som helst galt, eller rart som avviker fra normalen, så får jeg da heller tilbud om tidlig ul.

tror det er en måte å prøve å hjelpe på, siden det ikke er noe annet de kan gjøre.

men setter pris på det jeg.

den gangen spira sitter til uke 7 og jeg kan dra på ul, da blir jeg sikkert kjempeberoliget av at alt ser bra ut :) da er det ogs¨å bare en uke til jeg ser at hjertet slår. hihi

var dette svar på spm ditt?

hvis ikke, så si ifra. svarer gjerne hvis det er mer du lurer på :)

Skrevet

dytter litt jeg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...