Anonym bruker Skrevet 2. mars 2007 #1 Skrevet 2. mars 2007 Vår sønn skal mest sannsynlig hete "noe" med Sigurd. Det er et flott og sterkt navn alene, men vi vil gjerne ha et navn til, enten før eller etter. Kom gjerne med masse tips! Det må for alt i verden ikke være f.eks Sigurd Andrè eller noe annet "kjedelig" navn som alle heter. Har tenkt litt på Ole eller Olav foran... Vi liker gamle navn;)
Gjest Skrevet 2. mars 2007 #3 Skrevet 2. mars 2007 Sigurd er et flott navn alene! Vanskelig å finne noe som henger bra sammen med det. Vet om noen som heter Sigurd William Per Sigurd eller kanskje Sigurd Johan Sigurd Martin Sigurd Andreas Sigurd Elias Ole Sigurd Men jeg tror som sagt Sigurd står best alene:D
StorkeMammaen Skrevet 2. mars 2007 #4 Skrevet 2. mars 2007 Olav syns jeg ikke passer hvertfall. Sigurd Olai Tov Sigurd Sigurd Emir Sigurd Rafael
prebs Skrevet 2. mars 2007 #5 Skrevet 2. mars 2007 Sigurd er kjempeflott! Synes det står best alene,men Sigurd Olav eller Sigurd Johan var fint.Synes det bør være et norsk,gammelt navn til.Føler ikke at Sigurd Elias klang så bra,for eksempel. Var noen tanker fra meg...
bobleplast Skrevet 2. mars 2007 #6 Skrevet 2. mars 2007 Sigurd er fint, men jeg synes det gjør seg dårlig som del av et dobbeltnavn.
Vannmann35 Skrevet 2. mars 2007 #7 Skrevet 2. mars 2007 Jeg vet om en Tor Sigurd og en Sigurd Emil - saa der er to forslag :-)
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2007 #9 Skrevet 2. mars 2007 Hehe, takk for mange fantasifulle svar! Men Sigurd Rafael og Sigurd Emir?? Javel.. *nope* Ja, det er et navn som står veldig bra alene, men det blir nok et navn foran.. Ole eller Olav er fortsatt favorittene der ;-) Enda godt man har forskjellig smak:o)
togutter-08og10 Skrevet 2. mars 2007 #10 Skrevet 2. mars 2007 jeg syns det passer best med et enstavelses navn foran. hva med jon Sigurd, John, Tor, Jo, Bo, Lars etc.. Lykke til. Liker sigurd navnet.
StorkeMammaen Skrevet 2. mars 2007 #11 Skrevet 2. mars 2007 Enig i at det ikke passer godt sammen, kunne jo hende du likte det, så sreiv det opp. Egentlig glad du ikke likte det, så slipper vi å ha et barn som heter det i Norge... :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå