Gå til innhold

Noen fra Hurum her? u/t

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så gøy! Endelig fant jeg noen....! Jeg bor ikke på Hurum for øyeblikket, men er der relativt ofte. Skal faktisk flytte til Klokkarstua i løpet av noen år. Kjenner ingen, så jeg tenkte det kunne vært hyggelig å bli kjent med noen allerede nå. Derfor tenkte jeg jeg skulle "prøve lykken" her inne :o)

Hvor på Klokkarstua bor du da? Er du derfra opprinnelig? Trives du? Nysgjerrig jeg skjønner du!

Jeg er ikke herfra men det er ikke langt unna da:-)

Er opprinnelig fra Røyken men trives godt her ute, så lenge man har bil så går det meste;-)

Jeg bor ikke langt unna butikken på Klokkarstua og her har jeg bodd i 2,5 år ca sammen med sambo som er ekte Hurum gutt, hehe...

Folk her ute har tatt meg i mot med åpne armer og når jeg er på butikken blir jeg oppdatert på all sladder av damene der, hihi..

Har ei jente på snart 15 mnd og venter nr 2 i April..

Hva med deg da??Hvor er du fra??

• 2 måneder senere...

Hallo dere!

Gammel tråd, men jeg dytter og håper dere leser..!

Jeg skal flytte til Klokkarstua i løpet av sommeren, har kjøpt oss hus! Hadde vært kjempekoselig å bli kjent med noen man kan trille tur med, skravle osv... Hva sier dere? :-)

Har forresten en gutt på snart 6 mnd.

Hilsen meg =)

Annonse

Heisann:

Kult;)

Jeg sniker meg inn her for å selv si at jeg bor på Grimsrud.. Er i full gang med sertifikatet og gleder meg til å kunne dra hvor jeg vil med min "lille" gutt kasper august på 8,5 mnd. Jeg er selv 26 år og har funnet meg en Røyken/Hurum gutt ;0)

Have a nice day;0)'

Mocci og kasper august

Heisann.

Jeg bor i hyggen/gjerdal.. Grimsrud:)

Jeg er fra Sørlandet. Fant kjærligheten etter 5 år i oslo også bar det i vei til Grimsrud..

Lille kasper er født 27.08.06.... Noen dager eldre enn din gutt ;0)

Jeg er 26 år, du?

Have a nice day;0)

Mocci Og kasper august

Å så kult!! Flere fra området, artig!

Jeg er 28. Vi har kjøpt hus i Grimsrudveien, er vel ca 500 m fra Shell'en =)

Jeg har ikke funnet meg Hurum-mann da, men Bærumsmann, og er selv fra andre siden av Oslofjorden, nærmere bestemt Drøbak. Grunnen til at vi endte opp på Klokkarstua er at vi likte huset så godt og at prisene er 'litt' annerledes der enn her vi bor nå! (Bærum). Vi ønsket oss hus med stor hage, og det er umulig å få kjøpt til en overkommelig pris her i området i hvert fall :)

Så får vi se om vi flytter tilbake om noen år eller om vi trives så godt på Klokkarstua at vi blir boende.. :)

Hva med å sende meg en pm med msn-adresse el.l.? Så kan vi skravle litt der? Evt facebook? Mange muligheter =)

Hilsen Lille M

• 6 måneder senere...
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Annonse

• 7 måneder senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...