Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Heisann sol-72..

Tusen takk, dette er jo kjempe gøy synst eg... Hadde ein dårlig følelse igår om at det ikkje gjekk denne gangen,så eg skjønte lite idag når eg tok testen.. hehe,gubben sto ved siden av og sa,du er jo gravid!!!

Gikk på pillen ett par mnd før eg starta eg og,tida fyker til du skal ilbake til di skal du sjå. krysser fingrene for deg eg...

klem fra meg som er i min egen verden nett nå :)

Husker selv hvordan jeg har vært de gangene jeg har fått positiv test. Ganske "høg" kan du si..... Første gangen gråt jeg i en halv time, var helt fra meg. Trodde vel aldri at jeg skulle få oppleve det. Deretter reiste vi og kjøpte den store babyboken. Glad for at alt gikk bra den gangen, jeg var så naiv at jeg tenkte at siden vi hadde slitt med å bli gravid, var jeg ikke i nærheten av å tenke på at vi skulle miste. Som sagt gikk det bra den gange, nå vet jeg jo mer om det......

Tror at meg og deg har nokså likt opplegg hos Hausken?? Jeg skal gå på p-piller i to mnd, er i andre mnd nå. Med blødninger i hytt og vær, ringte de, men Elise sa at jeg ikke trengte å bekymre meg over det.

Skal så ringe inn ved neste mens, ca 14. mars, tror så at jeg skal begynne å spraye etter noen uker, så skal jeg gå på Menpur(tror jeg det het). Husker ikke hva jeg skal gå på etter innsetting, men det var noen annet enn jeg har gått på før.

Jeg trakk visdomstann på tirsdag, og har bare vært SÅ dårlig. Har ligget strekk ut på sofaen både onsdag og torsdag, men er litt bedre i dag. Får ikke i meg mat, så jeg er svimmel og kvalm i tillegg. Klarer bare å lirke inn en skei med yogurth...... Hoven i hele kjeven.... Mye "visdom" i den tanna he, he...

Kos deg i 60 års dag.

Klem fra

Grattis fivel !!!!

Ja, dette blir vel en deilig helg for dere, kos dere i 60-års laget.

Selv er jeg på rugedag 10, har ikke noe særlig med symptomer.

Det eneste må være brystene, at de er ømme og synes at brystvortene begynner å bli mørkere(kan selvfølgelig være innbildning).

Ja, også har jeg endel luft i magen.

Beroligger meg med at jeg ikke hadde noen særlig med symptomer de 2 gangene som jeg har vært gravid(endre i SA etter 5 1/2 uke begge gangene).

Vi skal på sykehuset i Porsgrunn nå på tirsdag for å teste, både urin- og blodprøve. De satte inn 2 egg på meg. Vi er spent på den dagen.

Ha en GOD helg :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...