Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er jammen blitt helt snål !!

Etter bare 9 dager på spray så er jeg helt på tuppa!!

Skal det virkelig være sånn? Jeg ler og gråter om hverandre.

En litt trist film får meg til å gråte bøtter og spann, hehe.

En litt sleivete kommentar får meg til å tute....

Nesten sånn at Synarelaen får meg helt på felgen.

Er det flere som reagerer sånn på Synarelaen?

Lurer virkelig på hvordan det blir med meg når jeg begynner å stikke.....

Kommer vel til å bli DET monsteret !!!!!

Fortsetter under...

Jepp! Samme her.. hehehe.. Har selv sprayet (synarela) en uke og kjenner at det skjer noe ja ;) Det verste hos meg er hodepinen, men humøret går også litt opp og ned.. Er en liten hissigpropp, gitt!

Og så blir jeg litt sånn akutt småforkjølet en times tid etter spraying....

Lykke til videre med sprayingen og stikkingen :-)

Jeg kjenner at jeg får forkjølelsessymptomer rett etter sprayen.

Og jeg hater virkelig den eddiklukta av sprayen(synarelaen inneholder jo eddiksyre..) og den merker jeg godt.. blæh...

Og så er jeg sår i halsen.....

Hodepine har jeg innimellom, men ikke noe voldsom hodepine.

er bare generellt hormonell jeg...

Merker du noe til smerter i eggleder/eggstokk området? jeg hadde voldsomme smerter på høyre side for noen dager siden. Spiste 1gram pinex 3 ganger den dagen....og fortsatt var det vondt....

Nå er det bedre da, håper det ikke kommer tilbake

Hei igjen, jeg merket noe i eggstokkområdet her om dagen, men ikke så det var vondt - bare "stikkinger" på en måte.. Nå går jeg bare å venter på mens/blødningen som liksom skal komme i morgen. Jeg pleier alltid å spotte litt dagene før og kjenne at det skjer ting i magen, men nå kjenner jeg ingen verdens ting.... Men det sies jo at blødningen kommer litt senere ofte på spray....

Og, ja, jeg også hater smaken/lukten av sprayen... ekkelt!!

:)

Hei du:o)

Hormonene kan nok stille i stand litt av hver ja. Du er jo i overgangsalderen nå vet du( mye å se frem til om 20 år med andre ord;o)..............

De gode nyhetene er at,hvis jeg ikke har missforstått helt, at det blir bedre når du begynner på sprøyter. Så hold ut det blir nok bedre snart.........

Har du hatt disse plagene ved tidligere spraying? Er litt nyssgjerrig for jeg går også igang med sparying snart. Hadde nesten ingen problemer først gang nemlig...............

Håper du snart merker bedring:o)

Klem

Annonse

Hihi:)Sånn ble jeg også!Og det var mannen som fikk gjennomgå...Jeg ble rasende sinna (for ingenting) og derfor ble jeg kjempelei meg og begynte å gråte,og så begynte jeg å le av hele greien:))

Og sånn gikk det hele tiden,mannen begynte nesten å lure på meg,og gikk veldig mye tur med hunden i den perioden.....Jeg kunne glatt begynne å gråte når jeg lå sammen sokker e.l.

Men det blir bedre,og det er verdt det;o)

Er første gang for meg da, og jeg gleder meg til dette går over.

Alt blir så tungt når en er så emosjonell ustabil ! Blir jo sur for ingenting og mannen min blir jo sur fordi jeg er sur... jaja det blir vel bedre etterhvert,får en håpe.

Mannen min kaller meg for hormontrollet for tiden.. og det gjør meg jo enda surere hehe.

For et liv,jenter !!

jeg starter med sprøytene 8 mars, fy som jeg gleder meg... jeg blir gal i hodet av denne sprayinga. Tror mannen min geleder seg til jeg kanskje blir i bedre form av sprøytene også. Skal du bruke gonoal-f? Jeg skal til UL den 17mars, du skal vel den 16?

Annonse

Jepp skal inn den 16 mars og skal bruke gonal f.150 IE.

Gruer meg ikke til stikkingen lenger, nå gruer jeg meg til elsprøyta hehe, for det er en vanlig sprøyte..

MEN alt ordner seg for snille jenter.

Nå er jeg inne i en sånn superhappy periode,snakket med sankten i dag (bente) og hun sa at de smertene jeg hadde var vanlig,og at noen blir helt på felgen av sprayen. Det ville bedre seg når en begynte å sette gonal f. Satser på det!!

Hihihihi.......

jeg hadde det også sånn-sippa nesten hele tiden!!!!

og når jeg starta med sprøyter er jeg blitt en sur kjærring som furter hele tiden,og jeg prøver virkelig å ikke være sånn....

huff-jeg håper alt dette er verdt det til slutt!

Lykke til vennen!

klem

Jeg har sprayet i snart fire uker nå jeg! For en uke siden ble jeg meg selv igjen etter en helvetesuke. Var ikke meg selv og bare kvalm, sur og sint og klarte ikke annet enn å ligge under dyna og tenke på ingenting. Men så gikk det over heldigvis og nå kjenner jeg ingenting. Begynte på sprøyte for to dager siden - den gir meg hodepine - men det er jeg jo vant til så pyttsann.

Jeg skal spraye enda, helt til sykesøsteren sier stopp, så nå sprayer jeg fire ganger om dagen pluss en sprøyte økt!

ÅÅ jeg gleder meg virkelig til å starte på sprøytene. Virker som om alt blir så mye bedre da.

Jeg er helfigvis aktiv på dagene, ligger ikke og slapper av så mye. Men jeg kjenner at jeg blir mye mer hissig enn hva jeg blir til vanlig hvis jeg er feks sulten, eller har holdt på mye.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...