Lykkelig@ Skrevet 2. mars 2007 #1 Skrevet 2. mars 2007 God morgen!! Nå har jeg hatt noen dager med masse smerte i høyre side, det er så vondt!! Vet ikke om jeg skal sitte eller stå/ gå, ligge er bare vondt. Finner ingen god stilling. Er i uke 34, termin 12 april...Var hos legen onsdag til svangerskapskontroll, men hun mente alt sto bare bra til....Synes det er kjedelig å ha så mye smerter....Håper noen kan hjelpe meg!!Ha en fin dag jenter!!!
ybab_07 gutt+twins i magen Skrevet 2. mars 2007 #2 Skrevet 2. mars 2007 Kjenne det ut som "sting" hos deg? Har hatt voldsomme smerter i venstre side av magen i noen dager... Er ikke konstante smerter, men er skikkelig ille når det står på... Nevnte det og for jordmor, å hun mente det var sikkert ikke noe galt, men om jeg ble plaget av det, eller det begynte å komme oftere så skulle jeg bare ringe lege eller føden.. Aner ikke hva det er, men ekkelt er det vertfall... Er i uke 40.. Uansett, lykke til
Lykkelig@ Skrevet 2. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. mars 2007 Her er det både konstante smerter, og stikkinger... ja, synes det er ekkelt jeg også....Blir så sliten når man ikke er i form!!!Tusen takk for at du svarte på innlegget! Da får vi bare fortesette å ta det litt med ro!!!Ha en fin helg!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå