Gå til innhold

HER KOMMER BABYSTØVET!!!!!

Anbefalte innlegg

Da er det virkeligt bekreftet, JEG ER GRAAAVID!!!!!!!

At det klaffet så fort er jeg nesten skjemt over .....

Men uansett her kommer babystøvet til alle dere som kommer etter om ikke så lenge :)

(bare varsku Liover om du vil ha litt ekstra :) :) )

************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************' Phu,hadde ganske mye på lager :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8453571-her-kommer-babyst%C3%B8vet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Så solstråle GRATULERER MASSE MASSE og nå må ikke du flytte fra bli gravid :) du får være her med oss andre gravide og prøvere

Vi får holde oss oppdatert med plagene :) jeg er trøtt i dag og tror jeg ville sovnet hvor som helst og når som helst

Nei jeg flytter inge plass :)

Jeg har bare en god del mensensmerter,ellers så er jeg jo trøtt,men regner med symptomene blir flere etterhvert :)

Er jo bare 4 uker i morgen da :) :)

Hvor langt er du kommet?

Jeg har termin rundt den 13 november og vi har en drøss med bursdager både på min side og mannens side i november,og både manne og eldsta har bursdag da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...