kosemoms♥med ny spire Skrevet 2. mars 2007 #1 Del Skrevet 2. mars 2007 Hvor mye mme får barna om dagen? Tror jeg kanskje gir litt lite, føler jeg ofte må gi en flaske til for å få han til å sove! Amandus får ca 4-5 flasker, med 120ml mme, om dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Tiny Skrevet 2. mars 2007 #2 Del Skrevet 2. mars 2007 Mener å ha hørt at de skal ha i seg ca 500 ml i døgnet i denne alderen og da er grøten inkludert.. Tror ikke du gir for lite Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kosemoms♥med ny spire Skrevet 2. mars 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 2. mars 2007 Okei...ja da gir jeg nok ikke for lite! Har vann i grøten da, så blir kun det han får på flaske! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tæssejenta Skrevet 2. mars 2007 #4 Del Skrevet 2. mars 2007 Jeg bruker bare vann i grøten, og får nesten ikke i han noe melk på dagen. Jeg lager 2 flasker med 80 ml mme , men han drikker nesten ikke noe av det. Men på kvelden drikker han som regel en flaske med 200 ml mme før han legger seg. Så han får nok litt lite i seg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Benni-min Skrevet 2. mars 2007 #5 Del Skrevet 2. mars 2007 Oi, er det inkl.grøten? Jeg gir vann i grøten. Så Benjamin drikker. 220 ml i første flaske. Så grøt med vann (full posjon) så neste to måltider er ca 160ml mme Full posjon grøt til kvelds Har ikke funnet middag han liker ennå Men dette er da ca 5-6dl mme i døgnet. Skal høre på helsestasjonen på mandag (7mnd-kontroll) om jeg burde endre på noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
esmase Skrevet 2. mars 2007 #6 Del Skrevet 2. mars 2007 Sebastian får 450 ml mme i døgnet. 2xgrøt på tilsammen 280 ml. Vet ikke om det er mye eller lite,men så lenge han vil ha mat hver 3. time,så blir det sånn. Dette er fordelt på 5 måltider. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Tiny Skrevet 2. mars 2007 #7 Del Skrevet 2. mars 2007 Husk at det er melkepulver i grøten da Så de får i seg melk der også!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå