Gå til innhold

Leontine!

jordbærsjokolade

Anbefalte innlegg

Hvordan er det med deg? Har lest meg til at du skal ta hormonprøver og at du kanskje skal begynne på pergo? Jeg håper virkelig at det ordner seg for deg snart, det fortjener du!!

Jeg er i min 27 uke nå, herregud som tiden flyr!!! Må inrømme at jeg fortsatt er veeeeldig redd men gudsjelov har jeg en aktiv liten jente i magen som sparker mye så jeg er aldri redd lenge av gangen. Jeg er fortsatt sykemeldt og dagene begynner å bli litt kjedelige, men nå har vi endelig fått pc og internett hjemme så da har jeg litt å drive med:)

Håper alt er bra med deg og at dere har kommet skikkelig i orden i huset, stoooor klem fra meg:)

Fortsetter under...

Så godt å høre fra deg igjen :D Nå var det lenge siden! Joda, vi er kommet godt inn i huset, men det gjenstår ennå mye maling og arbeid. Vi tar litt etterhvert, og kose oss med det. Orker ikke stresse med å få alt ferdig på en gang.

På babyfronten skjer det lite. Hadde svak EL test man og tirs denne uka, og det er en uke til IKM, men tror ikke det er skjedd noe. Skal til gyn på mandag og onsdag for å få tatt utvidede hormonprøver, så får vi se. Han tror kanskje jeg har for østerogen i kroppen, og at vi skal prøve Pergo en stund for å se om det hjelper. Er klar som et egg til litt hjelp nå, begynner å få ondt i hodet av all stangingen mot veggen ;o) Har hatt rare sykuser, mellom 28 og 34 dager, noe som ikke er normalt for meg. Har i tillegg hadde to svake pos graviditetstester ca. 5 dager før IKM. Dette kan tyde på at egget ikke får helt til å feste seg, noe som kan stemme med hvordan begge abortene opplevdes. Så vi får bare vente å se...

Er det ikke rart å tenke på at du har en liten jente sprellende i magen? Etter alt du har vært igjennom må det føles kjempdeilig at det går så bra. Nå er du jo godt over halveis, og den siste tiden går kjempefort! Har du begynt å handle ennå? Husker vi kjøpte den første sparkebuksa da jeg var 5 mnd på vei, og etter det fant jeg så mye fint, så klarte til slutt ikke la være. Vi visste jo at det ble en gutt, så da var det bare å stå på!

Du får kose deg masse med magen, og ta vare på deg selv. Det var veldig godt å høre fra deg igjen. BIM sidene har forandret seg veldig de siste månedene, men en del skittkasting og mange "fremmende". Men det er vel en naturlig utvikling etterhvert som man føder og går over til BAM sidene, men synes mye av den gode stemningen er borte! Så det er godt at du er tilbake :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...