Gå til innhold

Skulle ikke tro jeg hadde vært her i snart et år med et spørsmål som dette... ;o)

Anbefalte innlegg

Men altså; hvis man har tette eggledere, da får man ikke eggløsning i det hele tatt, eller? Man vil ikke kunne finne EL med verken tester eller tempmåling?

Fortsetter under...

Med stort forbehold - men jeg trodde at man kunne ha eggløsning allikevel, men man kan ikke bli befruktet og egget kommer ikke ned i livmoren.

Hmmm, når jeg leser det jeg skriver selv.... da burde det jo være mange egg inne i bukhulen hos de med tette eggledere.... så nå ble jeg igrunnen mer i tvil.... hmmmm??

Jeg nsakker bare av min egen erfaring.. Jeg og samboeren min har blitt utredet for infertilitet og jeg gikk på pergo noen mnd som heller ikke resultert i noe spire..men i hvertfall så ble det målt om jeg har eggløsning både med og uten pergo. Resultatet var at jeg har eggløsning i massevis. Jeg var gjennom lap her for noen uker siden og de fant ut at min ene eggleder er helt tett mens den andre var halveis tett så den blåste de ut. Desverre så er det stor sjangs for at den tetter seg litt igjen men vi har fått beskjed om at disse første mnd har vi en mulighet til og bli gravid på vanlig måte.

Tilbake til spørsmålet her... Jeg tror at du kan ha eggløsning selv med tette eggledere. Jeg er litt usikker jeg også men så lenge jeg hadde eggløsning i massevis da de testet meg både under og før pergokuren og jeg da hadde en helt tett eggleder og den andre som var halveis tett så ville jeg tro det.

Tusen takk for svar!

Litt klokere nå, selv om jeg nå ble veldig nyskjerrig hvor det blir av alle eggene *tenke*.

Men da kan jeg altså ikke utelukke dette som en grunn til at ting tar så lang tid :o(

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...