Gå til innhold

I dag skal vi kaste oss inn i budrunde, spent!!


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå har det offisiellt klikket for meg.. hehe... kokokokokoko... vi sa nei til mer økning, megler ringte. Han dude'n må ja ha et sykt bilde av hva leilighete sin er verdt. Han står på 1.7 minst. Men nå sa vi nei, og ville utav runden. Men da spurte megler om budet kunne stå til 15.00, slik at selger fikk tenkt seg om. Eh.. så da.. er det håp eller ikke? Blir koko jeg.. hehehe.. ;) Men men.. da var det en time nok en gang.. hehehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

han selgeren er rimelig dum hvis han takker nei... får nok ikke solgt den for mer...

husker en venn av meg skulle kjøpe leilighet i oslo... budrunden gikk langt over prisantydningen, og min venn vant. men så ville ikke hu dame selger leiligheten... de gikk opp litt til, men fortsatt nei... så gadd de ikke mer og trakk seg.... da tror jeg budet var på 1.470.000 ... hørte noen uker senere at hun måtte selge den for rundt 1.300.000 :P var ikke noen andre som ville ha den, hehehe...

 

så jeg tror nok selgeren tar deres bud ;) uansett lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var klokken passert 15.00. Får håpe at selgeren godtar budet deres.... Venter spent på oppdateringer....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer!!!!

Tenker du har vært på tuppa idag, ble stressa bare av å lese tråden her jeg!!!!

 

Feire og kose dere noe helt vilt idag!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer !!!

Kjempegøy å få den sånn i ellevte time :-)

Men drit-spesielt å rive bud-runde mot seg selv da ?!

Er det virkelig vanlig praksis ?

Tror dere hadde fått den for opprinnelig bud også, bare han fikk tenkt seg om, men slikt kan man jo ikke satse på når man virkelig har forelsket seg i et hus.

 

Lykke til med kjøkkenet !

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen tusen takk alle sammen.. nå skal jeg kose meg i helga, og bruke masse tid på lete rundt etter kjøkken, peiser, og garderober.. ehehe.. har vært helt nervevrak i ettermiddag, sinsykt deilig når megler ringte å sa at den var vår! ;)

 

Bratsj: det som skjedde var at vi var eneste budgivere. Vi hadde skremt de andre bort ved å by antydning med en gang. Selger avslo budet i håp om å få mer, og det fikk han jo, vi gikk 20 opp. Så avslo han en gang til, og ville presse oss ytterligere 30,, under argumentasjonen at han ikke ville selge så billig. Da stoppa vi budrunden og sa at vi ikke ville mer. Men da ville megler at vi skulle la budet stå to timer til sånn at selger fikk tenkt seg om. Så to timer etterpå, var det fortsatt ikke kommet noen andre bud, vi ville ikke gå opp og dermed innså han nok at dette var det beste han kunne få. Så i teorien bøy vi mot oss selv, men samtidig mot selger... ;) Er helt vanlig, selger har siste ordet.

 

Nå gruer vi oss til vi skal sitte på andre sida.. hehe.. på mandag er det møte og forhandlinger om å selge vår. ;) Vi har overtakelse allerde 15 april.. litt over en mnd til bare!!!! Jippi... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...