mammadam Skrevet 2. mars 2007 #1 Skrevet 2. mars 2007 Jeg pleier alltid å barbere meg nedentil. (Ikke glattbarbert, men det håret som er går fra litt over sprekken (sorry detaljer) og ned) Dette har jeg ikke gjort de siste månedene fordi det er vanskelig å komme til med den digre magen i veien, og fordi jeg ville syntes det ville være utrolig pinlig å komme barbert på føden (2 dager over mens-termin i dag, 10 dager til ul-termin) Men jeg synes sex og kos blir så utrolig mye bedre når ikke alt det håret er i veien, så jeg kunne tenke meg å fjerne det igjen. Hva gjør dere?
r-j-s 'nå er gutten vår her' Skrevet 2. mars 2007 #2 Skrevet 2. mars 2007 Hårfjerningskrem... Var litt skeptisk, trodde det ville svi å bruke det nedentil, men en venninne av meg gjorde det når ho gikk gravid og jeg tenkte jeg får vel prøve, og det gikk veldig fint.... Ikke noe problem, så da ser ting litt bedre ut nedentil...
mammadam Skrevet 2. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. mars 2007 Det kan jeg jo prøve Men er det pinlig å komme barbert på føden eller er dette vanlig??
r-j-s 'nå er gutten vår her' Skrevet 2. mars 2007 #4 Skrevet 2. mars 2007 Vet ikke om det er vanlig, men jeg tror det... Også er det flere som har sagt at det er mindre sjanse for å få skrubbsår hvis en ikke har masse hår der. Pluss at om du må sy ser jordmor dette bedre.... Jeg var det sist og tenkte egentlig ikke noe over det, også er det jo greit for da slipper du at masse blod fester seg sånn de første dagene når en må gå med bind.
r-j-s 'nå er gutten vår her' Skrevet 2. mars 2007 #5 Skrevet 2. mars 2007 Eller må jo gå med bind hele tida, men en har ikke lyst til å tenke på barbering med det første etterpå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå