Gå til innhold

Har lurt på en ting en stund nå...

Anbefalte innlegg

når man har hatt el så har man jo vondt på den siden man har hatt el på...

det sies jo at når egget er befruktet, så kjenner man stikningene/ ondtene som regel på venstre side av magen.(altså den siden man har hatt el på?)

og nesten alle gravide hart vondt bare på venstre siden..

kan dette bety at man er mer fruktbar når egget slippes fra venstre egstokk? eller at det har lettere for å feste seg eller noe?

har funnet masse logikk i dette, blei litt vanskelig å få skrevet det ned egentlig, noen synspunkter på dette?

Fortsetter under...

Jeg har ikke lest noe om sammenhengen på smerter på venstre side og graviditet så der kan jeg egentlig ikke si så mye. Men første gangen jeg ble gravid, så hadde jeg ikke eggløsningsvondt, og da graviditetsmurringene kom, så var de ikke konsentrert om et spesielt område, det var først bare sentrum, og deretter ilinger på begge sider (sikkert livmoren som strakk seg). Men er det virkelig overvekt av gravide som har vondt på venstresiden altså? Hm, spennende...

jeg har alltid hatt vondt på venstre side ved EL og nå som jeg blitt gravid har jeg etter EL kjent vondt på begge sider (stikk) og det synes jeg var rart. Men jeg har altså mer vondt på venstre side enn høyre.

Jeg merker skjelden eller aldri at jeg har EL på venstre side, men alltid på høyre side.

Sist jeg vra gravid hadde jeg litt stikkinger i høyre side, og det har jeg også nå, så er litt spent på om jeg er gravid igjen.

Så dette varierer nok litt fra person til person.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...