Gå til innhold

Jeg føler meg skikkelig brukt :-(

Anbefalte innlegg

Håper jeg kan være anonym nå... Litt for intimt dette...

Jeg har vært gift med min mann i mange år nå, og sex-livet er så som så for tiden. Har ikke veldig lyst på så ofte som før. Mye pga at jeg eier ikke energi, da barna tømmer meg rett og slett for det lille jeg har. Men det jeg vil fortelle er at jeg våkner veldig ofte at jeg er seig nedentil, og trusa er tilgriset, og jeg vet da at min mann har kost seg med meg når jeg har sovet. Jeg sover veldig tungt noe som jeg irriterer meg grådig over. Hver gang dette har skjedd har jeg spurt han rett ut om han har kost seg med meg, og han innrømmer det. Men han sier hver gang at han trodde jeg var våken, siden jeg hadde begynt(!!) Idag skjedde det igjen, men denne gangen var jeg våken, og hadde IKKE lyst på sex. Jeg lot som om jeg sov, for å se hva som skjedde. Joda, han dyttet sin penis inn i min vagina, så jeg vrei meg bare unna. Han kom etter og gjentok det. Jeg dyttet han unna enda en gang. Dette skjedde endel ganger, helt til jeg gav opp. Han gjorde seg ferdig (kan ikke skjønne at det er godt for han når jeg ikke vil...) og stod opp for å dra på jobb. Jeg kjente at tårene sprengte på da han gikk ut av soveromsdøra. Jeg følte meg rett og slett brukt. Jeg stod opp når han hadde reist, gikk ut for å ta meg en røyk. Var helt uttafor, og følte meg ikke vel i det hele tatt. Kan ikke skjønne at sex er godt når man ikke har den intime kontakten med partneren sin før/samtidig/etter samleie. Ikke en kos/klem/nuss etter at "jobben" er gjort heller. Jeg vet han trodde jeg sov, for han sa heller ingenting. Bare gjorde seg ferdig og dro på jobb.

Jeg tenkte jeg skulle spørre han når han kommer hjem idag om han har kost seg med meg idag også, for å se hva han sier. For sier han at jeg startet det denne gangen også, vet jeg at han lyver. Og da har han sikkert jugd de andre gangene også.

Huff, sorry for detaljene jenter, men jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Føler meg bare ekkel og brukt:-(

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8452946-jeg-f%C3%B8ler-meg-skikkelig-brukt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eh... hallo.. selv om dere er gift, så er jo dette nesten å kariktisere som voldtekt...

Men, seriøst, våkner du ikke når han driver å "humper" på deg? Det må jo bli ganske mye bevegelse av det og ikke minst lyd, hvordan våkner du av babyen din om du ikke "legger" merke til dette?

Du må jo seriøst snakke med han om det her, har han et så forvridd syn på sex ville jeg blitt kraftig betenkt.... at han mener du startet det og har sex uten ditt samtykke er jo ganske på kanten. Jeg ville blitt engstelig om min mann hadde et slikt syn på ting...

Masse lykke til

uff, kjære deg.... skjønner at du føler deg ekkel og brukt. Kan heller ikke skjønne at det er godt for han... burde jo vært bedre å ordnet seg selv i dusjen eller noe.

Kanskje han tror at du "vil" i søvne?

Nei, jeg vet ikke helt hva jeg skal si. Håper dere får mulighet til å prate sammen skikkelig i kveld. Kanskje dere har mulighet til å få barnevakt en kveld og finne på noe romantisk slik at du kunne kommet i "riktig" stemning også?

Sender deg en stor trøsteklem!!!

Uff. Du kan vel kanskje si at du føler deg utrygg når du ikke vet hva som skjer med kroppen din når du sover og si at du ønsker derfor at dere sover i hvert sitt rom. Kanskje det får han til å tenke litt. Sover han tungt om natten kan du jo tegne på han, og spørre om det er kjekt at ting skjer når han sover.

Jeg ser at jordmor Siri er på ekspertsvar mellom 9 og 10, Skal jeg lime inn innlegget ditt anonymt der?

må si jeg føler meg krenket ja. dette har skjedd maaange ganger. Begynte etter vi hadde fått barn, og har også nevnt det for han før at uansett om jeg "vil" eller ikke i søvne, så skal han ikke gjøre det. Han vet at det sårer meg. Hadde vært kjempefint om du, Yana, om du kunne limt inn det til jordmor Siri. Vet liksom ikke hva jeg skal gjøre for noe med det. Men takk for støtte jenter. Var litt redd for at dere skulle komme med prekenen til meg, at jeg må gi han når han har lyst på.

Han sover veldig lett, så tegne på han hadde jeg ikke klart uten at han hadde våknet, men en god tanke var det. Tror han trenger å få oppleve slike ting for å kjenne på kroppen at man ikke liker å bli gjort noe med, uten å vite det.

Jeg våkner av lyder, men han er muse stille når han holder på, puster veldig lavt og tar det helt rolig når han gjør det. Men når vi har samleie ellers er det helt annerledes. da kommer det lyder, pust og humping. Og masse kos etterpå. Nå var det ingenting.

Greit at det er 3 uker siden sist vi hadde sex, men syns dette er å gå langt over streken..

HI

Annonse

Huff,nå dette ble jeg dårlig av å lese! Syns virkelig synd på deg!Sånn går det ikke ann å holde på! Du fortjener mer respekt av han enn det virker som han har for deg!

Skjønner godt du føler deg brukt!Jeg vet ikke helt hva jeg skal si,håper hvertfall han innrømmer at han begynte nå da egentlig..

Sender deg hvertfall en stor trøsteklem!

Dette var en skikkelig trist historie. Jeg vil nesten kalle det voldtekt. Før han ødlegger sexlivet ditt (og deres) for alltid, må du snakke med han. Søk event hjelp. Sånn som dette kan du ikke ha det.

Uff føler med deg. Kan ikke være godt når du ikke kan være trygg når du sover. Skjønner godt at du føler deg brukt, det er jo det du blir. Jeg vil si mannen din bruker deg for å tømme seg. Fatter ikke hvilken glede han kan ha av det. Du sier dere ikke har hatt sex på 3 uker, synes ikke det er så lenge jeg. Når jeg gikk gravid så hadde vi nesten ikke sex hele svangerskapet fordi jeg synes det var ubehagelig. Det er perioder i livet hvor man ikke er så klar for sex og det må mannen bare respektere. Dette er jo bare en periode i livet vårt.

Mannen din er jo den du skal kunne stole mest på, men så gjør han noe sånt mot deg? Litt sykt synes jeg...

Sender en stor trøsteklem!!!!

Håper virkelig han fatter hva han gjør når du prater med han ikveld!!!

Tusen takk for all støtte jenter. Jeg sitter her og gråter. For ja, jeg føler virkelig det er en form for voldtekt. For det å våkne opp om morran og kjenne at man har hatt sex uten å vært med på det er en sånn nedverdigende følelse. Men jeg elsker han jo. Så noen ganger prater jeg ikke med han om det. Men følelsen forblir jo den samme. Men denne gangen var det veeeldig ekkelt. Selvom jeg ikke sa nei, så dyttet jeg jo han unna. Flere ganger. Enda ga han seg ikke.

Man skulle jo tro at etter 11 års samliv så respekterte man hverandre mer enn dette.

HI

huff detta var ikkje no hyggeli lesing..du må snakke me han om det!! kan heller ikkje fatte at han synes det er noe å ha sex me ei som ikkje er me på det sjøl.. herregud ka foregår oppi hodet hannes hvis han trur at det er greit å gjøre sånt?!?! stakkar deg:-( håper det ordnes..

nei fy fa... for en mann... kan da ikke gjøre sånt mot kona si??

er jo respektløst.. hadde følt meg på samme måte som deg... men tror faktisk jeg hadde klappet til han om jeg hadde våknet av det... det er sånn min eks kjæreste gjorde med meg oxo, jeg spurte da legen min om hva jeg kunne gjøre og han mente det var på grensen til "voldtekt" blir jo på en måte det siden den ene parten ikke vil el er ved "bevisthet"

huff.. stakkar deg, føler med deg... håper dette ordner seg for deg og at han slutter med det...

stoor klem

Hei!

Jeg syntes virkelig synd på deg fordi din mann ikke respekterer deg og din kropp.

Min mann prøver seg også en gang iblandt når jeg sover, men da våkner jeg.Han kommer med noen fiklende hender, ikke alltid jeg våkner med en gang. Men som oftest er jeg klar når jeg våkner. Vil jeg ikke så sier jeg nei og det er greit. Men han har ikke kommet så langt som til samleie og det har han sagt at han aldri ville gjort uten mitt samtykke.

Han skulle også gjerne hatt sex mye mer enn han får pga lite lyst og manglende overskudd hos meg på kvelden etter hektisk dag med to små.

Håper du får snakket med mannen din om dette i dag og at han kan begynne å respektere deg og din kropp!!!

Stooooor klem til deg.....

Er anonym nå jeg også...

Annonse

Jeg las desverre svaret først etter at ekspertsvar var over, men jeg skal prøve å hugse den neste uke.

Det er nok mange menn som drømmer om å våkne av at dama koser med dem. Tror ikke min hadde hadde hatt noe imot å våkne av at jeg kjelte med han. Så han skjønner nok ikke at du kan ta det så tungt. Men det som er vondt her er at mannen din lyger etterpå og sier det var du som startet. I slike tilfeller begynner en ofte å tvile på seg selv, og tenker kanskje en er så glemsk. Jeg vet hvordan det er å være i barselperioden å gå med bomull i hodet og ikke hugse hvor en la den tingen en hadde i handa for 10 sekund siden.

Jeg vil anbefale deg ei lydbok som heter Kunsten å lede seg selv. Det har gitt meg inspirasjon til å få bedre selvinnsikt og ta opp en del problem i mitt forhold. Du kan f.eks få den ved å melde deg inn i bokklubb.

http://tilbud.retailinternet.dk/kunder-1.0/cappelen/2007/feb/lb/microsite.jsp?partnerOrderID=73aad0ed9

Kjære deg!

Dette er overgrep.

Jeg opplevde det samme med min eksmann.

Vær så snill å ta konttakt med en familieterapeut. Du kan få samtale alene først.

Jeg ble skilt fra min mann, men sliter fremdelses med senvirkningene.

Vær så snill....få hjelp, så ikke dette ødelegger deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...