Gå til innhold

gosj - nå nærmer det seg, jenter!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Åh, jeg har tenkt mye på det, både gleder og gruer meg på en sånn sinnsykt emosjonell måte.Men enig med deg, er helt uvirkelig,er forsåvidt helt ok og ikke måtte gå rundt med ballongen på magen resten av livet selv om også det er litt rart, har jo endelig begynt å bli vant til den. Men uansett: Nå kan smån bare komme,er klar som et egg og skjønner ikke hvordan jg skal klare å vente.:)

Jeg er klar for å føde nå, kjenner at jeg gruer meg litt siden eg vet hva jeg går til denne gangen.... Men samtidig klarer jeg ikke helt å huske hvor ille det var, jeg husker kun de tankene jeg hadde mens det stod på som verst... Men det skal bli deilig å få ut den lille. Det var en veldig sterk opplevelse for meg sist å føde, både fysisk og psyisk. Gikk mange runder med meg selv etterpå der jeg gikk gjennom fødselen og det som hadde skjedd. Gleder meg veldig til å oppleve det igjen:)

hei!

ja, nå er det vår tur... jeg har ikke tenkt så VELDIG mye på fødselen, vil ta det som det kommer. men jeg gruer meg til å kjenne de smertene igjen... likevel ser jeg veldig frem til å bli ferdig snart. er så nysgjerrig på hvordan hun ser ut og hvordan hun er osv... :)

gleder meg til å få holde henne!!

lykke til alle marsjenter!!!!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...