Incinta - snart Skrevet 2. mars 2007 #1 Skrevet 2. mars 2007 Jeg slutten med nuvaring i januar, fikk mensen 11. januar- men etter det har jeg ikke fått mensen mer. Alle testene jeg har tatt er negative, så kroppen min er nok ikke kommet helt i lag etter prevensjonsbruken... Mem jeg har hatt, særlig i det siste, stikninger i magen, vondt i korsryggen og et nedtrykk nedentlig-en slags ømmhetfølelse. Dette kan jo være mensen som melder sin ankomst, men jeg har hatt det i mange dager nå og forsatt ingen mens. Noen andre i lignende situasjon? Det er så frustrende å ikke ha kontroll på syklusen, hva skal jeg gjøre? ta noen tester avogtil og håpe på positiv liksom...
Incinta - snart Skrevet 2. mars 2007 Forfatter #2 Skrevet 2. mars 2007 never mind! Gikk akkurat på do og da hadde jeg fått mensen! Litt vittig, siden jeg igår bestemte meg for å melde meg inn her!! jaja, da blir det testing i uke 13 =)
Gjest Skrevet 2. mars 2007 #3 Skrevet 2. mars 2007 Hei og hopp! Du får trøste deg med at det er mange i din situasjon. For eksempel meg.. Jeg sluttet på Yasmin i desember og de to første syklusene var på over 40 dager... I "gamle dager" var de på ca 28... Vi får bare slå oss til ro med at kroppen trenger litt tid på å komme i gjenge. Men det går jo ann å bli gravid selv om ikke suklusene er stabile. Det er jo bare å hoppe til køys så ofte man kan!!! Lykke til i din neste pp. Kanskje det er din tur da? Nattravn, ser jeg forresten....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå