Anonym bruker Skrevet 1. mars 2007 #1 Skrevet 1. mars 2007 Jeg stressset med å få skikkelig melk da snuppa ble født og 3 uker senere sluttet jeg å amme og pumpe. Kunne presse ut litt melk i kanskje 1,5 - 2 mnd etterpå men nå kan jeg ikke det. Angre på valget mitt om å kun gå på MME... Er det sjans fo å ta opp igjen amming??
Blomman Skrevet 1. mars 2007 #2 Skrevet 1. mars 2007 ja, hvis du har en sugevillig baby. Ta kontakt med en ammehjelper - ammehjelpen.no -. for å legge opp et program som passer for deg;-) Finnes f eks hjelpemidler som hjelpebryst for å få litt fortgang i sakene (masse info om øking av melk og hjelpebryst finner du på ammehjelpen.no)
Gjest Skrevet 2. mars 2007 #3 Skrevet 2. mars 2007 JA! Jeg har gjort det med mn sønn! Ammet han tl han var fem uker, så full stopp, og begynte igjen da han var 11 uker. La ham til brystet FØR hver flaske. Han elsket å ligge der å suge selv om det kanskje bare kom en kork med melk. Men min utdrivningsrefleks ble jo satt igang. Bare etter få dager var brystene mine vokst skikkelig igjen. Etter en uke begynte jeg å legge ham til ca hver time. Da kom det seg merkbart med melk :-) Han får fremdeles mme, men også masse pupp. Om natta får han kun pupp og er veldig fornøyd :-) Jeg har ammepupper som lekker og trenger kke lenger ta med flaske når jeg skal noen steder. Når han er sulten får han alltid puppen først, og så gjerne 40 ml med mme. Ham er 3 1/2 mnd. Prøv! Ønsker deg masse lykke til :-)
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2007 #5 Skrevet 20. mai 2007 Nå ble jeg glad når jeg leste dette. Jenta mi er 4 uker nå og jeg vil så gjerne amme, men har de siste 3 ukene nesten ikke ammet henne og bare gitt mme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå