Gjest Skrevet 1. mars 2007 #1 Skrevet 1. mars 2007 Minni har mistet miraklene sine....det viste seg at jeg bar på to spirer. Men så allerede forrige uke, i svangerskapsuke 5+ at den ene hadde gått til grunne. Fikk ø-hjelps ul på ullevål pga blødninger. Idag, en uke etter fikk vi også bekreftet at den andre også er borte ( (snufs...) Så da er jeg her igjen, blir den 8 pp, men vi har stort håp om at vi snart skal feire med postive g.tester igjen! Er jo her det er koselig....borte bra, men hjemme best. Nå har jeg surfet i tre timer og kost meg med sjokolade og te....medisin for sjelen.....
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 2. mars 2007 #2 Skrevet 2. mars 2007 Åå, Minni! Dette var leit å lese! Håper du slipper å være her så veldig lenge, og at du får bli værende på trimesterdebattene fullt ut neste gang! Go'klem!
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 2. mars 2007 #3 Skrevet 2. mars 2007 Uff, er så sinnsykt trist å lese. Vært gjnnom det selv, men alikevel så vet jeg ikke hva jeg skal si sender masse trøsteklemme iallefall. Håper du straks går over til 1.tri igjen, og at det går bra neste gang klem fra
Gjest Skrevet 2. mars 2007 #4 Skrevet 2. mars 2007 Det er alltid trist når folk kommer tilbake hit... Men velkommen skal du jo være!! Du får trøste deg med tanken på at dere kan bli gravide... Det er ikke så verst bare det,. Og så får dere kose dere litt ekstra i helgen!!
melkekua™ Skrevet 2. mars 2007 #5 Skrevet 2. mars 2007 Huff minni'n min ( Ble så trist når jeg hørte det!! Livet er urettferdig. Neste gang skal spiren(e) klore seg så fast, slik at den (de) holder seg der til termindato ) Stooor trøsteklem fra meg. Har skrevet litt på tråden vår til deg også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå