Gå til innhold

Underlig kroppsform...


Gulljentene

Anbefalte innlegg

Er det flere av dere som har fått endret kroppsfasongen totalt, selv om dere har gått ned så og si til "førgravid-vekten" deres?...synes beinstrukturen rundt hoftene ser helt weird ut! Men det skjer vel ikke noe med selve knoklene når man føder???

Trøtt klem fra stupid ;) he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå har jeg alltid hatt brede hofter, men alt er ikke som før nei, selv om jeg har kommet inn i buksene fra før jeg ble gravid. Men det gjør ikke så mye. Jeg vet ikke om beinstrukturen akkurat forandrer seg, håper andre kan svare på det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hoppetussa! jeg gikk opp 17 og gått ned20 ... veier nå57kg... så har ikke så mye ekstra, men føler at magen og kjærlighetshåntaka ikke blir borte igjen men d skal vel synes at man har fått barn... tror nok ikke kroppen blir som før atter en fødsel...har jo ikke akkurat tid til å trene trene trene lenger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skjer ikke noe med selve knoklene når man føder... Men man får vel litt omfordeling på fettet?! Jeg er så og si nede i før-gravid-vekt, men alle genserne mine har blitt for korte... Så nå viser jeg fram det fine ringen rundt magen hele tiden! Neida, sparer omgivelsene for den, har kjøpt endel nye, lengre gensre... ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...