1 gull 07,1 gull 2010. Skrevet 1. mars 2007 #1 Skrevet 1. mars 2007 blir syklusen etter en ma lang??jeg fikk mens etter 7 uker etter en ma .altså 1 feb.usikker på når eg kan vente den på nytt..hmm
Lykketrollet 42pp, 15pp e. MA Skrevet 1. mars 2007 #2 Skrevet 1. mars 2007 For noen blir den det... Vanlige er vel rundt syv uker trur jeg, men går det over 10 ville jeg tatt kontakt me lege... min stabiliserte seg etter første, så me andre ord fikk jeg mensen etter en mnd Du kan nok regne me den rundt disse tider tenker jeg.. Eller en uke fra nå..
1 gull 07,1 gull 2010. Skrevet 1. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. mars 2007 ja den kommer nok.hvis ikke får jeg teste snart:-)jeg hadde trodd den var stabilisert seg etter første mens pga lengden var helt lik som før.
ellemmelle og bitteliten Skrevet 1. mars 2007 #4 Skrevet 1. mars 2007 Hos kom den etter 7 uker første syklus etter, deretter gikk det 5 uker.. og nå har jeg passert 7 uker, uten antydning til noe som helst.. Så dette er kjipt.. dette kan ikke være normalt hvertfall...:-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå