Tre tette! *07+10+11* Skrevet 1. mars 2007 #1 Skrevet 1. mars 2007 Nettopp hatt en stor krangel m barnefaren! Vi han kranglet mye etter jeg ble gravid men dette er helt klart den største. Da jeg fortalte jeg var gravis ville han at jeg skulle ta abort. Men d var uaktuelt for meg. Så etter noen uker trudde jeg han hadde godtatt at han skulle bli far.men nå sa at han hadde bett til gud at jeg skal få sa!!! Og at jeg ikke er egnet som mor. D var dråpen for meg! Så nå vil jeg ikke ha noe kontakt m han. Vil ikke at en som han skal være far til barnet mitt. Men nå truer han å gå til retten for å få delt omsorg. og han sier dette blir dyrt for meg. Og at jeg må betale rettsaken! Noen som vet hva han har krav på i denne sitvasjonen?? uff, er så oppgitt..
Starchild Skrevet 1. mars 2007 #2 Skrevet 1. mars 2007 Jeg er ikke helt sikker, men tror ikke han har så mye rettigheter, så lenge du har ditt på det reine..(dvs så lenge du er sykisk/ fysisk stabil og ikke bruker dop) Jeg spurte jordmor om jeg kunne bestemme selv om jeg ville ha omsorg alene, og det sa hun jeg kunne.. Men tror kanskje han har rett på å ha ungen 1 gang i uken og annen vær helg.. men er ikke helt sikker på dette..
Gjest Skrevet 1. mars 2007 #3 Skrevet 1. mars 2007 han har rett på en dag i uken og annenhver helg så lenge du ikke skriver under på noe annet, i en rettsak ville nok du vunnet .. en rettsak ville vel vært like dyrt for han som for deg? er ikke sikker på hvordan det er, jeg har gratis rettshjelp fordi jeg går på trygd, men vet ikke hvordan situasjon du er i jobbmessig så det vet jeg ikke.. men det burde vel gå an å ringe en advokat bare for å spørre om råd, det skader sikkert ikke:)
Singelmamma og banden Skrevet 2. mars 2007 #4 Skrevet 2. mars 2007 Det blir ikke rettsak uten at dere har vært til mekling først, og dersom du tjener mindre enn et visst beløp har du rett på fri rettshjelp. At du må betale rettsaken er lite trolig så lenge han ikke har noe på deg. Faren til en av mine truet også med rettsak, men det ble aldri noe av, han fikk vel vite av en advokat el noe at det ikke var så lurt da... Mange fedre slenger inn den trusselen, men det er bare en trussel. Og i retten får man heller aldri delt omsorg fordi det kreves at foreldrene da kan samarbeide.
Tre tette! *07+10+11* Skrevet 3. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 3. mars 2007 takk for alle svar:) har nå bestemt meg or å ikke ha noe min kontakt m faren i det hele tatt..trur jeg og lille gullet greier oss helt fint alene:) da får han heller gå til retten hvis han vil d..
mamma til 2 små:=) Skrevet 5. mars 2007 #7 Skrevet 5. mars 2007 eg forstår deg!!eg har åg fått sånne trussler!d hørres ud som om han seie ka så helst for å skremma deg.han e lige ganske mange andre syge idiotar!!off-eg bler så provoserte.så leie av at guttar-for d e d di e,går rundt å sprer spermen rundt seg men klare f...ikje stå te ansvar å ta konsenkvensene.han e syns jo d e så forferdeligt at du e gravid-så koffer sko han då ønska delt omsorg?vett du..prøv å ikje tenk så mye på d.eg sko ønska eg konne latt ver me d når eg va gravid for han så e far te mi jenta.han så trakaserte meg å trua meg me advokat igjennom heile graviditeten-har eg ikje hørt ein lyd fra itte eg hadde født.men-om dokker sko blitt venner igjen eller om han e me deg på fødselen så ikje skriv under på någe som helst for du har lest igjennom det.eg kjenne ikje han men eg tror han vil roa seg me d itte kvert.kansje han tilogme komme te å angra alt når han treffe ungen.viss han vise seg te å konna ble ein god far for den i fremtiden så bør han jo faktisk få lov å ha an ein gang i ugå å annen hver helg.viss d e d besta for ungen din.viss du kommer til å få overgangsdønad så får du dekket alt-advokater og rettsak frirettshjelp men eg tror ikje d når så langt.han må betale alt sjøl viss han e i jobb.lykke te!!prøv å kos deg me magen!ikje la han få ødelegga for deg videre.prøv å unngå an mest muligt-ver voksen om du snakke me han-ikje synk ner på hans nivå for d bler verre.tenk godt øve d du seie te an så lagra stygge meldingar fra an.hehe d kan kansje komma godt me!når babyen komme så ordne d seg.lykke te me graviditeten videre!!!kos deg me magen å ignorer dusten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå