*BLÅFUGL* Skrevet 1. mars 2007 #1 Skrevet 1. mars 2007 - har pausemåned, jeg :-)) Og tro det eller ei, det er litt deilig ikke å tenke på EL og telle dager !! Nå har vi bare hatt kos når vi har lyst, men har unngått det de siste dagene (antatt EL), da jeg pga gjennombruddsblødninger i syklusene etter MA nå går på hormontilskudd (Primolut) for å få sykluser og slimhinner i rute igjen... Og med Primolut skal man helst ikke bli gravid, så nå er det "bakvendtland" her i heimen ! Men- faktisk utrolig deilig å ikke være redd for å bli skuffet denne måneden- skal nyte det :-)) Følger ellers nøye med dere andre- ønsker dere masse lykke til ! Måtte det bli en hel haug som tester positivt i mars :-))
skifer Skrevet 2. mars 2007 #2 Skrevet 2. mars 2007 Vi hadde også opprinnelig tenkt å ta pause en mnd,kun for å slippe spenningen før ikm,så vi hadde faktisk ikke sex før etter gyn besøket i går ,men da vi så den flotte eggsekken,kunne jo ikke la den gå til spille. Høres befriende ut å slippe det ikm stresset da. Jeg følte meg hvertfall ganske rolig og fin frem til i går og det henger faktisk i enda,selv om det vil bli spenning ved ikm uansett nå da,men slapp hvertfall lete etter el. Får håpe syklusen din stabiliserer seg nå da,og nyt friheten
nungo Skrevet 2. mars 2007 #3 Skrevet 2. mars 2007 Tror det kan være fornuftig både mentalt og fysisk å ta en liten pause i blannt, men det er jammen ikke lett - en vil jo ikke la en eneste sjanse gå til spilde. Lykke til med hormontilskudd - håper du får god orden på syklusen din igjen.
*BLÅFUGL* Skrevet 2. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 2. mars 2007 Ja, håper at syklus skal komme i rute igjen. Og, ja- det er faktisk VELDIG merkelig å aktivt unngå EL !! Det ble kosetid igjen i går, det var rart å ikke tenke på om det kankje var den "dosen" som skulle til.... Men kjenner meg lettere og mer ubekymret enn på lang tid, og det er veldig godt ! Så nyter virkelig en måned uten dette fokuset, selv om det jo faktisk er en måneds mulighet som nå blir "ubrukt". Men, men- det får stå sin prøve ! Har i alle fall en tid uten redsel for kjipetante foran meg :-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå