Gå til innhold

Det finnes ingen fasitt for festeblødning!

Anbefalte innlegg

Det er sååååå mange spm. om festeblødning her, men jeg kan love dere at ikke to kvinner opplever dette likt. Og i tillegg er det svært skjelden med festeblødning.

TIPS: Gå til den orange margen til venstre på siden (menyen) og klikk på "Debatter". I det hvite feltet skriver du ordet festebløding, og så trykker du "søk". Da får du opp mange innlegg om festeblødning sånn at du slipper å spørre om det samme igjen og igjen...!

Fortsetter under...

Helt enig.

Men her inne blir mange sure hvis man prøver å komme med forslag til prøverne. Man får masse pepper bare man prøver å komme med så mye som et lite råd. Skulle nesten tro 1 trimester var kun forum for prøvere. Trodde de hadde eget forum jeg da. Ikke rart de sliter med å bli gravide når de er så opphengt. Er så lei av alle de "ordentlige" her inne som kaller alle slemme hvis man prøver å si at vi faktisk ikke kan fortelle noen at de er gravid. Vi er faktisk ikke graviditetstester. Dessuten blir prøverne sure hvis vi ikke gir dem "riktig" svar.

tror det er like mange fra 1.tri som er inne på "bli gravid"

siden som omvendt.....

hold dere her dere som er gravide da,før dere begynner å klage.

dessuten er det mange her inne som har vært på bli gravid

siden i mange år som ikke har noe imot å svare på spørsmål

fra prøverne.

håper ikke jeg blir like sær og egoistisk hvis jeg blir gravid...

Annonse

gud hvor teit er nå du da...mange jeg kjenner har hatt festeblødninger,så så pokkers uvanlig virker det nå ikke til å være da..men,som de sier under her: er en grunn for at dere er anonyme og;-) og hvis du plages av at folk spør om det samma opp og opp igjen,så la nå for gudsens skyld være å lese da

Lurer på hvordan du, Hi, er blant familie og venner? Håper for din del at du ikke er like negativ og nedlatende som du er her. Kanskje dette er eneste stedet du tør å oppføre deg som du gjør?

Så kjekt du tar det ut på de som er i en sårbar tiilstand,du må da være en usedvanlig feig person som ikke tør bruke nick!

jeg mente ikke at det de som faktisk gidder å svare på det folk

spørr om her inne er dumt.er helt med på det festeblødning

spørsmålet,synes det er like håpløst selv...men det er innstillingen.

blir det mange like spørsmål så må man jo ikke svare på

alle.

bedre å la være å svar enn å svare dumt og usaklig.

bruke heller energien på å kose dere med spirerne deres;-)

Synes faktisk at dere som gjemmer dere bak anonymknappen burde være litt mer ydmyke i forhold til hvordan det er å prøve å bli gravid. Høres ikke ut som dere har vært i den situasjonen selv, for da hadde dere ikke skrevet det dere gjør. Når man veldig gjerne ønsker å bli gravid, så er det helt naturlig å lete etter tegn på det man ønsker mest i verden, og da får heller dere "surmagede" la være å svare - ingen som tvinger dere! Så får det heller være at prøvere finner symptomer i alt mulig, vis litt empati for hvorfor dette er så viktig for dem istedefor.

Hilsen tidligere prøver...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...