Gå til innhold

Biter deres små?


*Patrick*e blitt storebror

Anbefalte innlegg

Patrick er begynnt å tygge på puppen når han er ferdig å spise. Er nesten blitt sann at jeg tar fra han puppen før han er helt ferdig spist. Er jo så grusomt vondt når han plutselig biter til.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nora hadde det med å klemme litt til med gommene rundt brystvorten, men har heldigvis gitt seg med det. Men hun gnager gjerne på haken min;-) Ingen tenner ennå, så det går bra enn så lenge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ho gjorde det litt med engang tenne kom opp men er lenge siden nå heldigvis... ho bet mest med engang ho tok puppen hvis ho ikke var sulten nok.. så ble til at jeg venta litt og var sikker på at ho var sulten;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja her har jeg blitt bitt til blods flere ganger, ikke deilig nei og de tenna er jo så veldig skarpe også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er langt mer konsentrert når jeg ammer nå ja. Ble bitt en gang, veldig overraskende, akkurat i det hun tok sugetak - fyttirakkern sin! Det gjord evondt!

 

For å unngå biting bør du lytte til når han er ferdig, når melken slutter å renne(suginga blir ofte mindre rytmisk, svelgelydene er dypere enn sugelydene) - putt en finger i munnen hans for å løse opp vakuumet og hekt han av. En nødvendighet her, siden hun har begytn å få tenner oppe også.

 

Håper du ikke har sår da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ta å prøve det ja. Han har fått 2 tenner nede og 1 oppe,så det kjennes godt når han biter.

Er heldigvis ikke blitt sår...enda!(bankibordet)

Takk for tipset Hoppetussa :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...