duogjeg og vitre Skrevet 1. mars 2007 #1 Del Skrevet 1. mars 2007 Jeg er litt forvirret jeg nå Dette er min historie: - var hos fastlegen. Ble henvist til gynekolog (medicus) - Var til gynekolog og ble henvist til fertilitetsklinikken st.olav - venter nå på å bli tatt opp hos fertilitetsklinikken ved St.olav Jeg fikk beskjed fra fastlegen min om å huske å spørre hvem som evt skulle henvise meg videre(fastlegen eller gynekolog). Så jeg spurte om han gjorde det. Og det gjorde han. Men; er det mange fertilitetsklinikker i Trondheim. Er Medicus en fertilitetsklinikk? Var jeg allerede "inne" hos dem, og er de en fertilitetsklinikk? Gjorde jeg meg selv en bjørnetjeneste å bli henvist "videre". Eller er de som jeg trodde en gynekolog, og at man må sendes videre, for å få mer utredning/hjelp? Er dette slik det gjøres? Kjenner jeg blir helt stressa jeg nå, dette tar så lang tid. Håper dere skjønner hva jeg mener (: Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8450557-hjelp-til-%C3%A5-forst%C3%A5-veien-i-systemettrondheim/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå