Gå til innhold

Nå må dere slutte!!


Gjest

Anbefalte innlegg

Er for mye aktivitet her, rekker jo ikke innom alle innleggene enda jeg er her omtrent hele dagen...hjelp.... :-) :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men det er jo så gøy med masse aktivitet da!!!!!!!!!!!

 

Får bare innfinne deg her oftere du da :) hihi..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes jeg er her hele dagen, blir helt stresset når jeg ikke rekker alt...hehe.. Men, er jo sånn det skal være, er så glad det er masse liv på denne sida!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ja, du sier noe :o)

Jeg er innom her flere ganger daglig, og det har som regel rørt seg en del siden sist.

 

Men utrolig gøy at så mange har funnet veien hit da :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynner stort sett med å lese innleggene på toppen, men skjønner nå at skal jeg klare å henge noe med må jeg nok starte fra bunn, ja! Det er jo litt trist når det går på et timinutt å komme igjennom nye innlegg, og svare på disse - så det er godt når det er litt aktivitet;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hehe, nå trodde jeg det var DEN skyllebøtta du skulle komme med hehe

Det er jo bare koselig med aktivitet vel. Jeg er sånn halvveis på avvenning fra dataen, men det blir noen ganger pr dag ennå hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg sliter også med å holde meg ajour nå... Enda så mye jeg synes jeg er her...

 

Jeg titter innom i løpet av dagen (mange ganger), men har en aktiv krabat, så det er ikke så mye tid jeg har til å skrive... Så jeg svarer på de jeg "må" i løpet av dagen. Og når Karsten har lagt seg for kvelden så begynner jeg nederst og svarer meg oppover... Men før jeg har nådd toppen har det jo kommet masse nye innlegg, så det tar tid, ja! :o) Men det er utrolig koselig! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...