prinsesse fiona Skrevet 1. mars 2007 #1 Skrevet 1. mars 2007 Var på Skeidar og så et helt aldeles nydelig sett m dyne/kant/himmel. Den var veldig dyr. noen som vet om hvor man kan få kjøpt slike sett uten å måtte gi 2000 kr for det. Er ikke så mange babybutikker her jeg bor, men reiser gjerne et stykke hvis noen har noe å anbefale??? Vil gjerne at det skal være litt vattert slik at det blir lunt i sprinkelsenga. Er også veldig svak for lyst... gjerne kremfarga/hvitt.
mayaya Skrevet 1. mars 2007 #2 Skrevet 1. mars 2007 De har mange fine på Barnas Hus iallefall... Tror det er ca 400 for en kant og det samme for en himmel..
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2007 #3 Skrevet 1. mars 2007 Så kommer stanga på 400,- utenom om du ikke har den og sengesett til like mye! De vet til å sko seg på oss kommende mammaer!
mayaya Skrevet 1. mars 2007 #4 Skrevet 1. mars 2007 Jeg betalte 169 for stang til himmel, den er universal. Sengesett velger man vel fritt uansett hvilken himmel man har? Man har jo uansett noen å bytte i :-)
ValentinesBaby Skrevet 1. mars 2007 #5 Skrevet 1. mars 2007 Du får kjøpt sett med himmel, dynetrekk,putetrekk og madrasstrekk til 650 kr på babybest på tveita senteret. Mens sengekanten får du kjøpt for 119kr på ikea. Håper det var til hjelp?? Ellers så kan du gå inn og se her: http://shop.babybest.no/
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2007 #6 Skrevet 1. mars 2007 Jeg måtte betale 399,- for min. Det er en slik tung sak på gulvet og stang rett opp! Bor jo ikke så alt for sentralt! Er vel derfor det koster ekstra her!
mayaya Skrevet 1. mars 2007 #7 Skrevet 1. mars 2007 Sengehimmelstanga mi festes rett på seng eller vugge, den. Kjepefin. Fra BabyDan tror jeg. PS. IKEA sin sengekant er tilpasset IKEA-sengemål, da.. Så om du vil ha hel kant, bør du kanskje se etter norske mål.. :-)
ValentinesBaby Skrevet 1. mars 2007 #8 Skrevet 1. mars 2007 Javel, jeg så det på ikea sin hjemmeside. Så faktisk ikke på målene=) Men takk allikavel=)
TusseMor07&09&14 Skrevet 1. mars 2007 #9 Skrevet 1. mars 2007 http://www.babydreams.no/?page=1209 Synes ikke dette var så dyrt... Har noen himler med masse tilbehør her.
candymams Skrevet 2. mars 2007 #10 Skrevet 2. mars 2007 Du kan bestille over nettet på Alexi.no. Den koster 500 og er kjempe fin. øverst på siden finner du kjøpeguiden, gå inn på utstyr og under der finner du en nettbutikk som heter Alexi.
prins 07 og prinsesse 09 Skrevet 2. mars 2007 #11 Skrevet 2. mars 2007 sparkjøp sine nettsider/ eller butikk. princess eller kid
3 i vannet:) Skrevet 2. mars 2007 #12 Skrevet 2. mars 2007 Hei! Jeg ville bare si at det finnes to forskjellige typer stativ til himmlingen for jeg måtte nemlig ned på babyshop å bytte!! Det ene stativet er for senger som ikke har en bred kant øverst og som har sprinkler rundt hele sengen. Dette stativet koster 169,- Det andre stativet er for de som da ikke har sprinkler opp/nede på sengen og som evt har en kant som er bred rundt. Da trenger man et stativ som blir stående på gulvet og som man skyver inntil sengen,dette koster 369,- Lykke til med innkjøp:)
babyandme Skrevet 2. mars 2007 #13 Skrevet 2. mars 2007 Hei hei, ny her inne jeg:o) 17dager igjen til termin, og jeg leter etter en fin og rimelig vugge med himmel og alt annet tilbehør..Kan gjerne være en godt brukt vugge. Hvor mye ligger de på m/tilbehør? Jeg og min mann har kjøpt en større babyseng da, men jeg ønsker en søt vugge til det lille nurket den første tiden;o) Er førstegangsfødende, og gleder meg masse!! Ps:Hvis noen har ei rimelig vugge til salgs m/tilbehør, let me know:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå