Gå til innhold

Peiling på blodprøver og LH??

Anbefalte innlegg

Begynner nesten å bli nervøs av å skrive innlegg her, men prøver for det...

Fått svar på blodprøver nå, progesteron på 33, det viser at jeg har hatt EL. Men LH var på 3, og det er jo lavere enn normalverdiene i lutealfasen.

Noen som har vært borti dette og vet hva det kan bety?

Fastlegen er på ferie, så jeg kan ikke spørre han før til uka, for de som ville foreslå det....;)

De testet ikke hcg, vet ikke om hcg har noe å si på lh nivået f.eks?

Og vær så snill, ingen spydige kommentarer.. Dette er ikke ment for hverken irritere eller plage noen.. Syns ikke det er så dumt å spørre om heller... :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8450023-peiling-p%C3%A5-blodpr%C3%B8ver-og-lh/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Jeg lurer jo bare på om noen vet om dette har noe å si!

Det er vel en grunn til at det faktisk finns referanse verdier!!! Er det plagsomt for deg? Vet ikke om det er du som har svart meg over, men takk den som svarte meg ihvertfall:)

Jeg skjønner ikke dette... Du starter innlegget ditt med "Begynner nesten å bli nervøs av å skrive innlegg her, men prøver for det..." Og så får du til svar at dette med LH på 3 sikkert ikke er noe å bry seg om, men er du fornøyd med det svaret? Nei da!! Hva er det du egentlig vil høre? Jeg er ikke tanke-leser heller!

Er det rart vi på 1. tri blir lei spm. fra dere prøvere?

Anonym!!! At du gidder bry deg i det hele tatt? La oss som faktisk bryr oss ta oss av svaringen, så kan du ta deg av miljøet rundt deg hjemme og på jobb,for det kan ikke vær mye hyggelig i ditt nærvær!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...