Gå til innhold

Farge på barnerommet!


♥Tiny

Anbefalte innlegg

Hva slags farge har dere på barnerommet?? Tiril skal jo få nytt rom, så trenger litt inspirasjon :)

 

Skal ha lyse vegger (vanilje??) og rosa detaljer tror jeg, så slipper vi å male om noen år... Tror det blir bra!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har lyserosa rom til begge jentene, med hvite møbler og rosa gardiner, skikkelig fornøyd med de rommene. Skikkelig prinsesserom:-) Maler heller om noen år om de vil det, da kan de velge farge selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe,jeg har jo gutt da :-) Har en blanding mellom blå og grønn,helt lys farge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også lyserosa rom til jentene, med hvite møbler...elsker rosa...Men synes din ide hørtes veldig fin ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har "latte" på et barnerom, og "egghvit uten sort" på de to andre - er blitt veldig lyst og fint! Gutterommet får da blå detaljer (gardiner kan det jo også kalles) og jenterommet får fine klistremerker med alvedekor - men de har jeg vel fortalt deg om før.

 

Smaken er jo ulik, men jeg har gjort alt for å unngå å ha rosa vegger (selv om jeg hadde det selv da jeg var liten). Mellomsten ville hatt samme vegger som bestisen, og det er blitt skikkelig pyton - men det kommer helt klart an på rosafargen... Så vi har lyse vegger, vi:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barnerommet her er babyblått, hvis jeg skulle velge en gang til villle jeg nok valgt en annen farge på vegggen og heller supplert med blå detaljer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

kjempesmart med vaniljefarge, vi har beige-vanilje ett eller anna med blå stjerne rullgardin :):):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei jeg ville gjort som du... lyse farger og sprite opp med farger på andre ting... d kommer hvertfal vi til å gjøre i huset når d blir ferdig for da er d mulig å bytte rom etter hvert uten å måtte male opp igjen ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har cafe latte på 3 vegger og lime grønn på den 4. veggen. Lime grønne panellengder og sort rullgardin. Hvite møbler.

Jeg er veldig enkel i stil og syns ikke mye dill og dall med masse farger er så fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...