Gå til innhold

ang barnetrygd....


miss_knl*babynr3påvei*

Anbefalte innlegg

fikk idag et brev ang bartnetrygd... og i den står at jeg har rett på barnetrygd fra januar men at jeg får den første utbetaling i mars ???? Hva er det for en tull... gå jeg glipp av 2 mnd med barnetrygd eller får jeg alt i mars ???. prøvde og ringe dem idag men fikk ikke tak i dem.. men skal ringe igjen i mogen.. Hvordan gikk det hos dere da ???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du får etterbetalt fra januar og feb..så alt sammen kommer i mars :)

 

Fikk barnetrygden første gang 1 feb vi og da etterbetalt fra desember..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis du har født i desember får duikke penger for desember... utbetalingene starter måneden ETTER at man har født..

 

men når jeg først skriver noe om barnetrygd kan jeg godt klage litt..

 

jeg er sååå irritert... dumme folk på NAV i nittedal altså... sendte mail og spurte om jeg måtte søke om barnetrygd siden jeg ikke regnes som bosatt i norge.. fikk svar tilbake om at jeg ikke måtte (yay) og at brev er sendt i posten.. brevet kom, med oppfordring om å sende konto-nr.. så jeg skrev mail tilbake til hu som svarte meg, med konto-nr og spurte om det var ok. fikk svar tilbake om at nr er registrert.. MEN for 2 dager siden kom det et brev i posten med en giro utbetaling.... jævla idiotene.. har ikke regisrtert nummeret mitt allikevel... skal ned i posten etterpå.. koster sikkert noe gebyr å få de pengene, og da skal jeg sende enda en mail til nav... kjefte litt... herregud...

 

men ellers har jeg det bra ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe... siska: tramp tramp tramp på en smurf.. hehe. Har heldigvis ikke hatt de store problemene med NAV her jeg. enda... bank i bordet.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har gått og ventet på barnetrygd siden januar jeg, har ringt ned og pratet ed de på nav og de sa den skulel komme automatisk.. men neida.. fikk brev i posten forrige uke om at jeg måtte SØKE på barnetrygd... hva er det for noe...hmm..

 

men men .. får jo utbetalt for januar ,februar og mars på en gang da... så blir jo litt mere penger den ene mnd:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...