Gå til innhold

Høre litt med dere andre jeg :-)


Kris, 061107 & 260610

Anbefalte innlegg

Jeg er i min 6 uke nå... jeg hadde en MA i aug i fjor... Jeg merker at jeg liksom titter veldig på papirey hver gang jeg tisser, det var sånn jeg oppdaget sist.. I dag holdt jeg på å dåne etter toa besøk i dag morges.. Litt rosa i utflod, noen som har hatt dette? Ikke hatt det noe mer utover dagen, men så tenker jeg.. Hmm, kanskje ikke så rart, blir jo sårt der, når jeg hele tiden skal "sjekke" eller?? Blir gal, skulle ønske de første 12 ukene bare kunne løpe av gårde.... :-) Men, tror og håper alt er normalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har hatt litt rosa utflod. Er det et tegn på MA.. Ble litt nervøs jeg nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ikke det jeg mente, jeg blødde sist, men bare når jeg tørket meg og rotet oppe i der :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde det sånn med andre mann og har hatt det sånn nå også....

Resultatet ble en velskapt gutt som i dag er 3år;-)

Det bør nødvendigvis ikke være noe galt,for det er veldig normalt akkurat det der... Hvertfall det legen sa til meg,den gangen;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, godt å ha noen som har opplevd det.. Man blir liksom så innmari usikker når ikke alt går etter boka....

Men jeg skal på innv UL den 12. mars, den er bestilt for 1 uke siden, dette fordi det var i den uken jeg mistet sist... Men mulig jeg fremskyver den 1 uke, og får den til neste uke... Litt sånn for å roe meg selv :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...