Irmelinn m/spire Skrevet 1. mars 2007 #1 Skrevet 1. mars 2007 Hva er den store forskjellen og hvilken fordel har den ene i forhold til den andre?
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 1. mars 2007 #2 Skrevet 1. mars 2007 Forskjellen på kombi og duo er at på ei kombivogn står bagen oppå sportsunderstellet. Så når babyen er for stor til bagen tar man bare den ut og sportsdelen står klar. På ei duovogn er de to separate deler. Vet ikke om det er noe forskjell på størrelsen på bagen med de to. Men kan tenke meg at kombien er litt tyngre enn duoen. Jeg har Simo kombi og syns den er praktisk i forhold til at man bare kan ta ut bagen og bære den med seg.
Irmelinn m/spire Skrevet 1. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. mars 2007 Da tror jeg kombi er best. Blir jo mye oppbevaring med en duovogn
Kanutten & småen + Lucia Skrevet 1. mars 2007 #4 Skrevet 1. mars 2007 Vi har duo og er fornøyd med det. En av grunnene til at vi valgte duo var at vognen blir litt lettere + at bagen er større(på kombi ble bagen smalere).. Sportsdelen har vi bare hatt i boden til nå.
Sanna5*m gutt og jente* Skrevet 2. mars 2007 #5 Skrevet 2. mars 2007 Har hatt begge deler. Synes det var veldig greit med kombien (Simo) å bare ta med bagen på helsestasjon ol, men det er ikke tvil om at bagen i duoen (Emmaljunga) er større, den har tykkere madrass og har en liten rygg som kan settes opp når barnet vil opp litt, men ikke er klar for sportsdelen ennå. Så jeg er fornøyd med begge deler! Når man skal bytte fra bag til sportsdel må ihvertfall Simo sin innsats senkes litt, ellers blir vogna ustabil. Jobber i barnehage og ser at mange glemmer eller ikke vet dette. (Gjelder ihvertfall de vognene som er et par år gamle...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå