Gå til innhold

Dette er ikke så morsomt lenger!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hele svangerskapet (bortsett fra i starten da jeg kastet mye opp og var mye kvalm) har jeg vært i toppform. Hatt energi og vært i godt humør. Har jobbet og vært i praksis(er student). I forrige uke hadde jeg influensa med feber hoste og snørr. Dette var forferdelig. Men saken er at i morgen har jeg 40 dager igjen til termin, og denne graviditeten er ikke like morsom lenger. Det er akkurat som at kroppen har sagt litt stopp fra denne uken.... Jeg er helt tappet for energi. Jeg kommer hjem fra praksis(hjemmesykepleien) og ligger langflat på sofa resten av dagen. sover dårlig om natta, tisser i et, drømmer fæle drømmer når jeg først sover, er forkjølet, beina hovner og hendene hovner.

Bare det å tenke på å vaske klær gjør meg trett trett trett. Jeg er Lei lei lei, og vil bare sove sove sove for jeg er sliten sliten sliten!!!!!!!!

Ja du kan vel si at det føles som at jeg har møtt veggen. Jeg tenker at hvis jeg hadde hatt barn fra før så hadde jeg ikke klart å ta vare på de, for all min energi går til meg selv når arbeidsdagen er over.....

Nå har har jeg to og enhalv uke igjen av praksis og GUD det skal bli godt!!!!!!!

Nå ble dette litt syting, men jeg MÅTTE bare få det ut. Sambo sier at han er imponert over meg for jeg er står sånn på uten å klage eller noen ting, og at han skjønner godt at jeg er sliten. Men noen ganger må jeg også bare få det ut.. Men når det er sagt så er jeg veldig heldig som ikke har noen store plager verken med ryggen eller bekkenet osv...

Huff dette ble langt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I know.... du ser min mld. lenger ned, under sykemelding... Jeg kunne nå nesten ønske at jeg kunne begynne å gråte, bare for å få utløsning for de "slitne" følelsene..... Om du skjønner hva jeg mener... :-(

Skrevet

Heisann!

Forstår deg så altfor godt, kunne nesten skrevet innlegget selv:)

Jeg er 33 uker på vei med tredjemann, og i likhet med deg har jeg hatt et fint svangerskap og vært i god form egentlig. Har jobbet frem til nå.

Nå har jeg hatt influensa og fått luftveisinfeksjon -noe som er skikkelig kjipt! Er helt utslitt om dagen, orker nesten ingenting og er bare enormt lei!

Var ordntlig godt å komme seg til legen på tirsdag og få en sykemelding:)

Mannen min begynner på jobb kl 06 hver dag, og reiser hjemmefra 05.30, dermed må jeg stå opp meg 5-åringen og 3-åringen våres. Får dem levert i barnehagen, går hjem og bare kapitulerer på sofaen. Da er jeg helt gåen.

Håper de siste ukene raser avgårde nå!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...