esmase Skrevet 1. mars 2007 #1 Del Skrevet 1. mars 2007 Her ser det jo riktig så koselig ut. Av gammel vane,så ser jeg innom skravle,krangle og småtroll 0-1. Har rett og slett glemt denne!!(fy!!) Lover herved å skjerpe meg,og hvis dere ikke hører fra meg her inne,så vet dere hvor dere finner meg.... Ha en fortsatt fin kveld,jenter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Tiny Skrevet 1. mars 2007 #2 Del Skrevet 1. mars 2007 Velkommen tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 1. mars 2007 #3 Del Skrevet 1. mars 2007 Da skal jeg etterlyse deg om du plutselig forsvinner:-) Er så koselig her, så jeg er kun innom her nå jeg:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Patrick*e blitt storebror Skrevet 1. mars 2007 #4 Del Skrevet 1. mars 2007 har vært utolig lite aktiv her i det siste jeg å! Skal ta meg selv i øret nå :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tre små:-) Skrevet 1. mars 2007 #5 Del Skrevet 1. mars 2007 Gå'kke an å glemme oss vel;-) Jeg henger nok mest her, men kikker litt på skravle, småtroll 0-1 er jeg nesten ikke inne på lenger. Og smugkikket på profilen din! Enda en med tre, velkommen velkommen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
esmase Skrevet 1. mars 2007 Forfatter #6 Del Skrevet 1. mars 2007 Hehe,måtte inn på din jeg også! Nesten like gamle også ) (29 er en finfin alder..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tre små:-) Skrevet 1. mars 2007 #7 Del Skrevet 1. mars 2007 Jeg tenkte på det, men skrev det ikke;-) Jeg har vært eldst - hehe! Jepp, 29 er en super alder! Blir vi 39 når vi runder 40 tro?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tre små... Skrevet 1. mars 2007 #8 Del Skrevet 1. mars 2007 ja det er jo her det er koselig å være!!!! nå er jeg nesten aldri på skravle el småtroll lenger... har ikke så mye tid likevel så da velger jeg å være her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
esmase Skrevet 1. mars 2007 Forfatter #9 Del Skrevet 1. mars 2007 Neeeeeeei,tror vi er rundt 30 da....39 høres jo eldgammelt ut!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tre små:-) Skrevet 1. mars 2007 #10 Del Skrevet 1. mars 2007 Ja, da er gubben her eldgammel;-) Vi er vel ikke eldre enn vi føler oss, tror faktisk det er en stund til jeg blir 29 også, jeg - hehe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetussa Skrevet 2. mars 2007 #11 Del Skrevet 2. mars 2007 Velkkommen! Det er veldig koselig her ja, jeg er ikke inne på småtroll mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå