Gå til innhold

EL-test som g-test.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har bare en g-test som jeg må spare til IKM kommer litt nærmere...men jeg tok en el-test nå, har hørt at det går an (fra billigtester). men det jeg lurer på er om streken skal være like sterk eller sterkere enn kontrollstreken når man bruker den som grav.test??? min var kanskje halvparten så sterk som kontrollstreken.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

anyone?

Skrevet

Heisann kulemage. Jeg prøvde meg på det samme som deg, å bruke el-test som g-test. Men så viste det seg vel bare at jeg hadde veldig sen el... Har du flere enn en el-test igjen? Hvis du har det så kan du jo teste noen dager på rad. Vil tro at streken vil bli sterkere og sterkere etterhvert hvis du er gravid. Er ingen ekspert på dette, altså. Lykke til! : )

Skrevet

Jeg tok en i dag tidlig å den var nesten like sterk som kontroll streken,tok en i går og forgårs også,og test streken har bare blitt sterkere og sterkere ;)

Hvet at jeg har hatt el,og tok en test forige tirsdag som var negativ(el test altså),så visst streken blir sterkere og sterkere tror jeg på den,men hvet du om du har hatt el?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...