Trampemor Skrevet 1. mars 2007 #1 Skrevet 1. mars 2007 Ser du om jeg får nye dagbarn? I tilfelle hvor mange? 271064
nattinatt Skrevet 1. mars 2007 #2 Skrevet 1. mars 2007 Hallo Ja,men meir mot hausten igjen,kanskje litt i juni,men iallefall ser det ut som at du får tre.Lykke til.Klem
Trampemor Skrevet 1. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. mars 2007 3?? Nei, det blir litt mye. Får 2 på besøk i morgen, vil jeg ikke få noen av de? SEr du forressten når jeg blir gravid igjen?
nattinatt Skrevet 1. mars 2007 #4 Skrevet 1. mars 2007 Ja det kan jo virke sånn,men lurer på om dagene blir litt variable,er ett eller anna sånn.Har de snakka om noko faste dager?Og det kan virke som at det blir ny unge å passe til hausten.Prøver dere på å lage små no?For eg fekk opp rundt mai på deg.
Trampemor Skrevet 1. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 1. mars 2007 Vi har ikke snakket så mye sammen. Den ene er hver dag, fra mandag hvis det blir noe av? Og den andre er 4 dager i uken ca, fra midten av april. Nei, vi prøver ikke å få barn, men både du og Kimby sa jeg ville bli gravid veldig snart i mars. Var bare derfor jeg lurte. Er fornøyd jeg, vil egentlig ikke ha flere, Har jo 4 sunne, friske barn, så jeg er fornøyd. Ser du flere på meg? Klem fra meg til deg. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå