Gå til innhold

hvem vil være med på en liten gjettelek?:)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg har også en føleslse på at jeg fortsatt er her mens dere andre er på 3 trimester eller noe:)men min samboer er veldig opp og ned så jeg tør egentlig ikke gjette på meg selv for det kan skje om to måneder eller et helt år så jeg tør ikke å si noe som helst i forhold til meg selv...men det er gøy å gjette på andre!:)

Annonse

Det forundrer meg ikke om dere alle blir gravide før meg! =P

Jeg må først få meg jobb (IKKE LETT), og det forundrer meg heller ikke om vi bygger ferdig huset først!

Men jeg tror nok ikke jeg klarer å vente til huset er ferdig! *hihi*

Jeg tipper at AwholeNewWorld og *dreamer* blir gravide først!! ;o)

jeg syns det høres lettere ut å få seg en jobb jeg da men det kommer vel ann på hva slags jobb man er ute etter kanskje:)er det noen spesiell jobb du er ute etter?hvis det må være innenfor barn og ungdomsarbeider yrket så kan det vel ta sin tid for det jaggu ikke bare bare...gruer meg til den dagen jeg skal søke jobb....

Ja, hønemor, er innenfor barne- og ungdomsarbeiderfaget! Og som du sier, det er IKKE lett! Håååper at det skal lete seg opp noe til neste barnehageår, altså til høsten! Leeenge til!!

MEN, nå er vi i mars alt da. så det går sikkert fort! ;o)

Har det ganske greit nå så! *hihi*

Sambo kommer hjem fra militæret for godt om 6 dager, så baby kommer sikkert til å bli litt nedprioritert utover!

Bare koooose meg med gutten min da! ;o)

Annonse

ja uff...da skjønner problemet ditt...jeg satser ikke på å få en jobb innenfor det yrket så jeg kommer til å søke på andre jobber når jeg skal begynne...dessuten så regner jeg med at jeg skal ut i permisjon etter en viss tid så for meg spiller det ingen rolle hva slag jobb jeg får bare det ikke er på en bensinstasjon:)så jeg kommer til å søke på nye jobber når jeg går i permisjon for da har jeg god tid til lete og evt si opp den andre jobben...

nei det går og rusler for meg!:)mannen er vel blitt litt mer positiv til tanken med barn så alt går sakte men sikkert frem ang det temaet:)hehe

nei jeg har hatt litt problemer med dataen så jeg har bare rukket å titte innom før nettet har brutt sammen igjen så jeg har ikke hatt så stor mulighet for å skrive så jeg nyter tiden jeg har mulighet, for det ryker vel snart igjen:)hehe

så jeg følger med dere!:)hihi

Hahahahahah!

Nå fikk jeg skikkelig latterkick :=) Men, takk for det, jenter! hihihi!

Vi får se :=) Det kan jo alltids ta et par pp å treffe den rette perioden. Men jeg krysser fingrene ;) Så får vi se!

Kosmos til dere!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...