browneye Skrevet 1. mars 2007 #1 Skrevet 1. mars 2007 Ventet mens den 10.02 (28 dagers syklus), men fikk den ikke før 16.02. Hadde da testen med graviditetstest (2 ganger) og de slo svakt ut, så hadde litt hcg i kroppen. Men jeg blødde bare 1 dag. Har tatt blodprøve hos lege samt grav.test etter bøldning, og de slo ut neg. Så mitt spørsmål til dere er som jeg ikke fikk spurt legen om er...når kan jeg da antakligvis forvente mens igjen? Har hatt litt slim i forgårs, igår og i dag. Så jeg begynner å lure på om mens har forskyvet seg en uke??? Blir takknemlig for noen innputt her:) PS.vet at dere ikke er leger osv,men bare litt gøy å høre om andres historie i forhold til min
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 1. mars 2007 #2 Skrevet 1. mars 2007 du kan regne med mens igjen til vanlig tid, altså 28 dager etter blødningen tenker jeg. men nå skal man ikke vente på mens da, for den kommer jo ike. her skal vi bli gravide
browneye Skrevet 1. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. mars 2007 takk for svar Joa...men sist jeg hadde en SA (i høst), så fikk jeg aldri mensen igjen og det endte da ut med en EXU.....derfor så vil jeg igrunnen ha mens tilbake, samtidig som jeg ikke vil;) skummelt skummelt..........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå