Gå til innhold

Uff, Klarer ikke å la være

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å syte og klage og være sur på sambo...

Etter at jeg fant ut at hvis jeg blir gravid nå eller utover (så sant sambo er med da) Så får jeg rett på fødselspenger og premisjon fra skolen..Hvis mulig fra skolen og ta med lille knøtte...

Fader meg ikke lett å la være...Blir jo bare mer gira og sambo mer sur og lei maset...

KAN HAN IKKE BARE BLIR KLAR DA, FOR F***!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kan ikke bli noe værre en det vi har nå...Kommer til å bli slitsomt ja, er klar over det, men det er jo noe vi må igjennom uansett siden vi skal ha flere...Like greit å hoppe i det...

Våkner uansett 3-6 ganger om natta nå og jeg... så skjønner ikke hva han klager over..

Uff ble bare syting dette, men jeg bare måtte få det ut....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skjønner deg godt! Noen ganger bare MÅ man klage! Få det ut!

Dessuten er jeg enig med deg, dere må jo gjennom det en eller annen gang uansett, så hvorfor ikke nå?

*klem*

Skrevet

Takk for klemmen...=o)

Ja, hvorfor må mennen våre være så vanskelige... Var ikke sånn i før i tiden...men da fantes det heller ikk prev...hehe...

Uff...Blir jo sliten...All energi går jo med på å holde meg og ikke mase...

Skrevet

*Trøsteklemme*

Skjønner godt at du er sur på han, og ikke klarer å la være å klage.

Veldig synd at han ikke gidder å bli noe mer klar, når du til og med får fødselspenger og permisjon hvis du blir gravid nå. Uff, synes virkelig det er på tide at samboeren din synes det er greit å droppe prev!

Klem

Skrevet

Uff... foeler med deg, soeta! Bare bra du faar det ut. Derfor vi har hverandre her inne vettu! Sender deg en stooor, god klem, og massevis av medfoelelse!

Skrevet

Kjære Babycakes!

Her får du en sympati KOSMOS av meg :=)

Jeg skjønner deg godt, det er jævlig frustrerende ... I know!

Kosmos!

Skrevet

hihi...Takk for alle klemmene, hjelper det...

Vet ikke hva jeg skulle ha gjort uten dere..Uff, slitsomt...

Vel våknet i dag...Endelig har jeg sovet gjennom hele natta uten å våkne en eneste gang...Deilig...

Var veldig uthvilt, men drit sur på sambo i dag også..Vil ikke gå rundt å være sur på han, for han gjør mye snilt og tar seg av ting her i huset...

Utrolig hva følelsene kan gjøre med en...

klemmer tilbake...

Skrevet

ja ej e heilt eni me dej!! ej me he lyst på,men han ekje klar for en til. ho daniella e jo snart 5! ho ska jo bjynde på skulen snart..jer alt sjøl!! d blir verre om vi venta enda lenger...da blir d tiltak å bjynde på nytt liksom. pluss ej vekje om ej ska vente te etter ej he gått frisør skule el om ej ska gå den først.. ej hadde ikkje lyst å bryte av skulen heller.. men ej he lyst å vere ferdi te ej e 30. å vist ej ska vente te etter ej he gått ferdi lærling å sann så e ej allerede 27!! å da e jo dani blitt 8 år!!! d e ej som ska gå gravid!! d e min kropp som ska gå ijennom d. å te lenger du venta te meir vill d bli en frstegong fødsel ijenn:(

vart et longt svar ditta=) ej he så monge argument på å åfå en til=)

Skrevet

Hehe..ikke sant...

Jeg vil også være rundt 30 når jeg er ferdig med skolen...Og vil gjerne ha alle før det, men lettere for han å si nei, for han kan jo få barn til han stryker med i gammel alder...Vi kvinner her jo fruktbare til vi blir rundt 50 (?) er det ikke så??Om ikke tidligere...

Viiiil ha nååå...hehehe

Fint med masse argumenter...Takk skal bruke det også..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...