-carina- Skrevet 1. mars 2007 #1 Del Skrevet 1. mars 2007 Nå må du gå inn på siden min på juli-klubbens hjemmeside... Der har jeg lagt inn bilde av Karsten med fin spisesmekke på! ;o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetussa Skrevet 1. mars 2007 #2 Del Skrevet 1. mars 2007 Næh! Så artig da! Nå ble jeg litt rørt jeg! :-) Du? Det var en ting jeg hadde tenkt å spørre deg om for en stund siden - har du gått på fotokurs e.l.? Synes du velger så flotte motiver, også har du "triksa" litt med noen bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 1. mars 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 1. mars 2007 Takk for skrytet om bildene mine. Jeg får til noen i blant som jeg er litt fornøyd med, men skulle ønske jeg virkelig kunne ta bilder. Trikset mitt er å ta tusenvis av bilder og så er det jo alltids noen som blir bra. Fikk skikkelig digitalt speilrefleks av mannen min i bryllupsgave i januar. Det er veldig mye lettere å ta gode close-up bilder med skikkelig kamera. Ellers har jeg vært inne på hjemmesider og sider til fotografer for å prøve å få noen tips til artige motiver av Karsten. Har dessverre lite fantasi selv... Triksingen består av noen timer med fotoredigeringsprogram... Bruker både Adobe Photoshop og ArcSoft Photostudio for å få til noe av triksingen min... ) Kjøpte meg forresten en bok om fotografering for en ukes tid siden, men siden jeg sitter så mye på DIB blir det ikke så mye tid til å lese i den. Men tenkte kanskje mannen min og jeg kunne prøve oss på "hobby-kvelder" sammen. Artig å lære seg å ta bedre bilder... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetussa Skrevet 1. mars 2007 #4 Del Skrevet 1. mars 2007 Ja, det er fordelen med digitalkamera. Jeg knipser også mange bilder, og velger ut de fineste. Fordelen med disse små er jo at de er så nysgjerrige på dette kameraet at de er lette å ta bilde av! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 1. mars 2007 Forfatter #5 Del Skrevet 1. mars 2007 Ja, foreløpig er de det... Karsten begynner å bli lei av at kameraet blinker til stadighet. Men han beveger seg ikke så fort enda, så jeg rekker å knipse litt før han får flyttet seg! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå