Gå til innhold

Vondt ved sex rundt EL?

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det noen som opplever å ha litt småvondt nederst i magen under dagene før/under og etter EL?

...og hvordan syns dere det er å ha sex disse dagene?

Jeg må si, at det ikke alltid frister å ha sex når EL er på gang...selv om jeg jo vet at det må til =)

Noen erfaringer her?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner meg veldig godt igjen! Syns sex kan til tider være litt ubehagelig rundt EL - spesiellt visse stillinger!!

Skrevet

Jeg også merker det endel... Men har finni ut at rolig sex i misjonær faktisk hjelper ;) Og det sies jo å¨være den nest beste stillinga for bebiproduksjon også... Hehehe ;)

Skrevet

...... og hva er den beste stillingen da...... hehe.... alle tips er gode å få med seg!!!!

Skrevet

Hehehe :) Sant nok! den beste ska visst være doggy faktisk... For da trenger han langt inn, pluss at alt bare renner "på plass" uten den "oppoverbakken" ;)

Skrevet

Jepp! Det er slik jeg vet jeg har EL, at jeg kjenner disse smertene. Forrige gang jeg ble gravid hadde jeg så vondt første gang etter jeg sluttet på pillen ved førsteEL at jeg ringte legen, skjønte ikke hva det var. Og det var vondt å ha sex ja... Men da ble jeg gravid også da:)

Skrevet

Jeg får også vondt av sex rundt EL. Sex er liksom omtrent det siste jeg har lyst på da. Føler meg oppblåst og usexy. Stillinger der partneren trenger laaangt inn må i hvert fall unngås. Doggy faller derfor bort med en gang!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...