Gå til innhold

Er så glad jeg har dere jeg, damer! :-)


Hoppetussa

Anbefalte innlegg

Skulle ut for andre gang på 7 mnd i kveld sammmen med barselgruppa, og troppa opp på spisestedet. Møtte på ei annen også, og hun hadde akkurat fått en sms om at treffet ble flyttet en time. Ble egentlig skikkelig lei meg jeg, hadde gledet meg - blir ikke så mye pizza her hjemme siden samboeren min ikke liker det(!). Gadd ikke sitte der en time alene, og gadd ikke dra hjem og så ut igjen.

 

Så - i kveld har jeg og Ingrid kost oss, lest bøker og sunget, bada og tatt kveldsstellet før kveldspuppen og nattasang. Og nå styrtet jeg bort til pcen for å treffe dere - er så glad for at dere er her! :-)

 

Ha en fin kveld alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk i lige måde, du! Det er liksom familie nummer to her inne nesten! :o)

 

Kjedelig at det ikke ble noe av treffet ditt, da. Er noe med det å glede seg til å gå ut og så blir det ikke noe av... Litt snålt at de ikke kunne gitt beskjed litt lenger tid i forveien, da?! Det er det kjipeste jeg vet... Og ekstra kjipt nå med Karsten, bruker ofte å forberede meg i noen timer før vi skal ut (prøver å tilpasse spising og soving hele dagen i forhold til planene) og da er det veldig kjedelig når planene bare blir tøys!

 

Du får komme hit og spise pizza med meg da! Mannen min liker pizza, men det er standard overtidsmat på jobben hans. Så jeg får nesten aldri pizza jeg heller... :o(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi! :-) Tenk at jeg som hadde pizza som livrett skulle finne meg en som ikke likte pizza! Men det pleier nå å bli litt pizza på meg allikevel, er selvbuden gjest når mamma røper at hun skal ha det til middag!

 

Bakgrunnen for at jeg fikk vite det så seint, er at det er en kjerne i barselgruppa, som sikkert ikke hadde tenkt på meg. En viss fare for at de vanker anonymt her inne kanskje, men jeg står for det jeg skriver her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, det er jo litt leit når det blir sånn, da... :o/

Men da er det jammen meg like godt at du sitter her sammen med oss i stedet! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig da! Trist at du ikke fikk beskjeden tidligere, det virker jo litt sløvt!

 

Ja, her er det vel stort sett alltid noen - noen er sent oppe, og andre er tidlig ute av sengen;-) Håper du får en lenger morgen enn kvart over fem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...