Gjest Skrevet 1. mars 2007 #1 Skrevet 1. mars 2007 hadde rier fra før ni i går kveld til to tida i dag. de var regelmessige med 7 minutters mellomrom. så kom de med 5 minutters mellomrom, men så stoppa de opp.. kommet å gått fra to tida til nå i kveld., men ikke regelmessige. nå kommer de med 10 minutters mellomrom igjen.. meeen de er jo ikke vonde:( skjønner ikke noe av det her... :S
mayaya Skrevet 1. mars 2007 #2 Skrevet 1. mars 2007 Hmm.. Si det? Er de kynnere? Eller kanskje du ikke får vondt?? (aldri hørt om det men... :-p) Sender fødestøv i retning deg da! *******************************************
Gjest Skrevet 1. mars 2007 #3 Skrevet 1. mars 2007 magen blir hard ja.. men snakka med føden igår å de sa at så lenge de kom med mindre enn 10minutters mellomrom å varte over 30sekunder var det rier.... rart dette her:S
engelmor Skrevet 1. mars 2007 #4 Skrevet 1. mars 2007 misunner deg, vi har termin samme dato. lykke til da
Gjest Skrevet 1. mars 2007 #5 Skrevet 1. mars 2007 takk for det:) får bare håpe de begynner å gjøre litt mer vondt snart, syns dette er rart...
ninsoer Skrevet 1. mars 2007 #6 Skrevet 1. mars 2007 du kan ha kynnere som er tettere enn 10 min.. jeg har vært innlagt to ganger me kynnere. de var da regelmessig med 1 min mellom første ganga og andre ganga 1 1/2 min mellomrom..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå