Gå til innhold

Mai: Så koselig :)


Andreas kom 17.Mai 2006

Anbefalte innlegg

Å se at det "endelig" skjer litt her inne da :)

 

Kanskje vi fra mai klubben må begynne sånn som de i juli klubben,å legge ut påminnelser om denne siden en gang i blandt :)

 

Går bra med dere mai mammaer og babyer da?

Hva gjør dere om dagene? Kunne trengt noen tips til ting å finne på med gutten min (hvertfall til de dagene det er kaldt og vind)

 

Så Lene 1.mai leker gjemsel,men funker ikke her det...hehe.. gutten min syns kattene er mye mer spennede :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Katter er spennende skapninger, ja! Stakkars Lille My, holder seg for det meste utendørs på dagtid. På kveldene er hun imidlertid sjef innendørs igjen.

 

Junior er en skikkelig turbogutt, og er sjelden i ro. Det meste skal utforskes, og å sitte i fanget er visst kjedelig. Han krabber fort og reiser seg over alt. Så mor får jo litt trim hun også ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, artig med litt liv her. Jeg har ikke vært noe flink til å huske på denne siden, men nå er det full skjerpings :)

 

I dag har faktiks jeg og snuppa bakt de brownies muffinsene som ble anbefalt på Kokebok siden her. Har ikke smakt på de enda (akkurat tatt ut av ovnen) men det lukter veldig godt! Tror lillesnupp synes det er artig å se på , men mere morro å slå i bordet med kjøkkenredskapene til mamma . masse bråk er topp :)

 

Har lagt henne nå og etter den luren sin pleier vi å ligge litt på gulvet, synge og lese. Også er vi som regel ute en tur med vogna, handler mat el. Er også med endel andre med barn, ute på babyakebrettet, bader eller så ligger hun i lekegrinda og leker med lekene sine (ballonger er forresten kjempe gøy her i huset).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg prøvde å leke gjemsel med datteren min etter at jeg leste om det her..vi har ikke så gode plasser å gjemme meg, men hun syns det var veldig gøy..men favoritten er når jeg kryper etter henne og skal ta henne..da skratt ler hun..;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...