Gå til innhold

mammasgojente


-carina-

Anbefalte innlegg

Nå kan du tro at jeg er sliten i armen... Tok T-banen til byen i dag og da fant jeg ut at jeg skulle vinke til deg. Siden jeg ikke er helt sikker på hvor du bor hen så begynte jeg å vinke når vi forlot T-bane stasjonen før din og så vinket jeg til vi kom til T-bane stasjonen etter... Måtte jo også sitte og vinke litt både til høyre og venstre! Folk tittet litt rart på meg, der jeg satt med Karsten og vinket ut av vinduet, men pytt. Nå har jeg i alle fall vinket til deg i dag! :o) Hi, hi...

 

Men jeg satt nå og tittet ut av vinduet. Har en mistanke om at du bor i en blokk som er malt i gult og rødt? Siden du sier du bor over to etasjer, så var det liksom det som stemte best... Du behøver ikke svare, altså! Men jeg ville nå bare si at jeg tenkte på deg da jeg tok T-banen i dag! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei men så koselig da :) Vi bor i den typen blokk, men litt ned i bakken og bort fra veien. Veldig praktiske leiligheter. Og er jo greit at du hadde med Karsten da, da har man jo faktisk lov å oppføre seg litt barnslig. Hadde vært verre om du satt der uten han og vinket og vinket ;)

 

Ellers har jeg tenkt på en stund å høre om du og Karsten har lyst å komme på besøk? Emma er fortsatt litt pusk... men fra neste uke av regner jeg med at hun er i slaget igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, denne PC'en, altså... Sitter på den bærbare nå, og den tøyser litt med meg. Hadde skrevet et langt svar til deg, men brått ble jeg kastet ut!! :o( Ja, ja, prøver igjen... :o)

 

Så koselig å bli invitert, da! Det hadde vært veldig hyggelig å komme på besøk en dag! :o)

 

De holder på å pusse opp terrassene i blokka her og det bråker noe ulidelig om dagen. Akkurat nå er jeg så heldig at de har lunsj! :o) Jeg tenkte egentlig å reise til mamma neste uke og gjemme meg der litt, men så skal jeg på så mye treff neste uke, så jeg er jo uansett nesten ikke hjemme på dagtid. Så da venter jeg i hvert fall en uke med å reise...

 

Jeg skal på barseltreff med helsestasjonsjentene på tirsdag, skal på DIB-treff nede i byen på onsdag og på barseltreff med jentene fra jobben på torsdag. Men jeg er ledig på mandag og fredag. Eventuelt så er du selvfølgelig hjertlig velkommen til å være med oss på treff på onsdag! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Phu! Nå ble jeg glad... Den ble lagret... Er så kjedelig når man skriver innlegg og så plutselig forsvinner man ut! :o/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er skikkelig irriterende... Noen ganger er jeg så smart at jeg skriver i Word og så kopierer over, men det er gjerne etter at jeg har mistet første forsøket pga en eller annen feil..

 

Ellers er mamma her fortsatt og driver og legger teppegolv... Har lagt et stort teppe på kjøkkenet (ikke teppegolv altså) med ullfilt under som gjør det varmere, og i går la vi teppe på soverommet nede og nå har vi begynt på gangen.. Kjøpte et ganske dyrt teppe i ordentlig ull og ikke slike kunstige greier og den har en tykk gummiisolering under så nå skal det blir varmere på beina :)

 

Der høres ut som du er utrolig opptatt hele tiden da.. Du må jo være et skikkelig overskuddsmenneske :) Dere er hjertelig velkommen hit på fredag en tur, eller så kan vi ta det en dag når du har litt mer tid.. Det er bare å sende meg en melding for jeg er som regel å sjekker her "hele" tiden ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal jeg skrive ekstra lange svar bruker jeg å ha en "sikkerhetskopi" på Word jeg og. Spesielt når jeg sitter på den bærbare, for den "hikker litt" og Explorer stenger seg stadig ned pga feil...

 

Så deilig at moren din er hos deg fortsatt, da. (I hvert fall dersom dere kommer overens og ikke går hverandre på nervene. 4-5 dager med mamma skulle jeg klare, lenger enn det tror jeg at jeg trenger en liten pause, samme hvor søt og god hun er!) :o) Kjekt å få litt avlastning med Emma + at du kanskje får mulighet til å gå gjort litt i leiligheten. Du kjøpte vel ny leilighet rett før Emma kom og da er det vel alltid noe å gjøre?! Vi er jo to voksne her, men får jammen ikke gjort mye arbeid på leiligheten allikevel...

 

Ja, jeg er litt sosial for tiden. Hmmm... Bruker vel egentlig alltid å være det. Hadde tenkt å roe ned når jeg fikk barn, men nå har jeg jo fri hver dag, så da er det jo kjekt å finne på litt. Virker som om Karsten trives med at det skjer litt også, når vi er hjemme en hel dag så ser det nesten ut til at han kjeder seg. Men jeg har enkelte hjemmedager og altså, synes det er viktig at han får være litt i ro og! :o)

 

Hadde vært kjempekoselig å få lov til å komme på besøk neste fredag. Uken etter har jeg bestemt meg for å reise hjem til mamma. De kommer nok til å bråke her en god stund fremover, de skal ikke være ferdige med verandaene før 18 mai. (Men på slutten blir det nok ikke sånn boring, da blir det nok mer muring og snekring, det er ikke fullt så ille). Så da tenkte jeg å ta en tur hjem i det verste bråket. Har tre barndomsvenninner hjemme som jeg forsøker å holde litt kontakt med også, kjekt med en litt lenger tur hjem. Er det snartur så føler jeg jo at jeg må være sammen med mamma hele tiden, men er jeg der lenger så er det kjekt å komme seg ut og "lufte seg" litt.... :o)

 

Ha en strålende lørdag kveld! Min mann er i utdrikkingslag, så jeg skal ta en reprise på forrige lørdag. Biff og fløtegratinerte poteter. Video. Litt dibbing og en god bok. Og MASSE godteri... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er dere hjertelig velkommen på besøk på fredag, med nye tenner og det hele :)

 

Er litt kaos her akkurat nå for mamma legger teppegolvet mens vi veklser om å passe en Emma som har oppdaget igjen at soving det er bortkastet tid det ;)

Har veldig godt forhold til mamma, og hun er nok en av mine beste venninnner vil jeg si. Har veldig fin støtte fra henne, men hun bor oppe i nord til vanlig så da er det ikke så enkelt å bare stikke innom og hjelp til.

 

Her pusset de opp og la verandaer på fronten rett etter at jeg flyttet inn. Jeg bor akkurat ved trappehuset så har fått en som er ca 1,2*0,8m tror jeg så ikke så mye å skryte av... Men er deilig at de er ferdige her, for det bråkte utrolig... Så jeg skjønner deg veldig godt.. Og ja, jeg kjøpte leiligheten rett før Emma ble født og så overtok jeg 15august og flyttet inn 25august.. var litt stressende ettersom jeg ikke hadde noen møbler eller noe, men bare esker på esker med ikea møbler som måtte settes sammen... har heldigvis min søster i nærheten og hun har vært helt fantastisk flink å hjelpe meg :)

 

Håper du har kost deg godt med godteriet ditt og så sees vi fredag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig, da gleder både Karsten og jeg meg til fredag! :o)

 

Kan tenke meg at det er litt stress med både oppussing og barn som sover lite... Karsten er heller ikke den som sover mest. Det vil si, han liker godt å sove dersom jeg sover sammen med ham. Så om jeg sover masse på dagtid så gjør han det også. Om jeg legger meg sammen med ham, men så sniker meg ut etter at han har våknet så våkner han også fort. Så det blir ikke så mye tid til å gjøre husarbeid på dagtid...

 

Nå skal jeg dibbe litt og så skal jeg se om jeg klarer å skrive mail. Det var egentlig gårsdagens prosjekt, men det er så lett å dibbe bort kvelden... I kveld "må" jeg prøve å løsrive meg litt! ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for den! :o)

Jeg fikk vel adressen din i den hemmelig-venn mailen, men har ikke lest så nøye på den enda... :o)

 

Nå må jeg se om jeg får spist litt middag. Sten er i Sverige på jobbmøte i dag, og da blir det som regel ikke middag før etter Karstens sengetid. Det er jo over en time siden han la seg, men jeg skulle jo bare innom her og titte litt først! ;o)

 

Svarer på meldingen etterpå, jeg! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...