Lunajenta og Alvegutten Skrevet 1. mars 2007 #1 Skrevet 1. mars 2007 Her kommer det en god posjon til alle sammen: xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx (Er det sånn det ser ut??) Hihi, så rart det er å sende babystøv selv;)
MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 1. mars 2007 #2 Skrevet 1. mars 2007 Åja, det må jeg jo ha, ellers får jeg ikke kommet etter:) Fyller opp hele huset her!! Dette er gull verdt:) Tusen hjertelig takk snuppa:) Kommer til å savne deg her da.. Du kan jo kanskje henge litt her hos oss fordet....??
Lunajenta og Alvegutten Skrevet 1. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. mars 2007 Å ja, jeg tør ikke å gå inn på 1. tri jeg, hehehe;)
MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 1. mars 2007 #4 Skrevet 1. mars 2007 Hehe, joda det går nok så bra så Er nok kjempemange hyggelige der å.. Men du kan jo være litt på begge stedene?! Eller sende post, om ikke annet:) Dette muntret virkelig opp min ellers så grå dag altså!!!
Lunajenta og Alvegutten Skrevet 1. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 1. mars 2007 Det er klart, kommer ikke til å slutte å være her på en stund, og jeg skal sende deg masse post:) Og du må se og komme deg etter veldig snart, du vet det?
MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 1. mars 2007 #6 Skrevet 1. mars 2007 Det er veldig bra:) Ja, vi jobber med saken! Men når tr kommer denne pp, så er vi veldig klare for spire neste pp!! Det har vi også blitt spådd av 3 stk, så da er det jo håp;) De så at det skjedde noe i mars men ikke noe positiv testing før april. Og det passer jo bra, EL i mars, IKM i april:) Så da kommer jeg etter om en mnd, men det gjør vel ikke noe?! Bedre seint enn aldri:) Så kan jeg jo bare følge deg så lenge!! Herregud, det må være en utrolig følelse du har nå?!! Etter du har vært så brennsikker på TR`s ankomst:) "Hva føler du nå"
Lunajenta og Alvegutten Skrevet 1. mars 2007 Forfatter #7 Skrevet 1. mars 2007 Høres ut som en plan! Da holder jeg av plass til deg! Hva jeg føler...? Eh.... vet ikke helt jeg, det har nok ikke gått opp for meg enda, jeg tenker jeg drar og kjøper flere tester i mårra for å bekrefte, selv om streken var sterk. Tror nesten det er noen som tuller med meg....! Føler meg litt dum og nå som jeg skrev her at jeg var kjempesikker på at jeg ikke var gravid.... Hehe
MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 1. mars 2007 #8 Skrevet 1. mars 2007 Det er jo ikke dumt, det er jo bare kjempefint!! Du skal jo bli MAMMA:) Og ja, ta så mange tester du orker, og hver eneste av dem kommer til å lyse GRAVID mot deg:) Ta bilde og send til meg a, haha.. Jeg aner jo ikke hvordan sånne tester ser ut;) Jeg tok meg en test selv jeg nå, for å feire deg:) Men så midt inni treffe-pinnen-stuntet så begynte jeg bare å le av meg selv, og kastet den i søpla.. Herregud, jeg skulle jo ikke teste, det er jo bare bortkastet:) Men jeg har tatt den opp for å se på den da..haha.. Og gjett hva...?? Negativ gitt;)
Lunajenta og Alvegutten Skrevet 1. mars 2007 Forfatter #9 Skrevet 1. mars 2007 Ååååå, du er så god:) Jeg bare vet at det ikke er lenge til du kommer etter;) Hehe, har tatt et bilde med mobilen, måtte jo det! Men kan dessverre ikke legge det ut her pga at jeg ikke har nok tekniske duppeditter, hihi! Føler meg som en gamling når det gjelder sånt... Nå har samboeren tatt seg en øl for å feire, hihi! Jeg har sjokolade i skapet, men i dag har jeg bare hatt lyst på sunn mat, håper det fortsetter sånn:) Skal se en film vi nå, men jeg er nok innom her i mårra og. Kos deg i kveld da, krysse krysse for neste pp!!!! Stor klem!
MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 1. mars 2007 #10 Skrevet 1. mars 2007 Kos dere med film, sov godt og kos dere masse!!! Kommende mamma og pappa:) Så koselig!!! Hihi!! Vi snakkes nok i morgen da snuppa:) Hvis sunnhetssug er ett symptom så håper jeg at jeg snart opplever det.. Haha.. Da kommer freia til å gå konk:) Stor klem fra ei som heier på deg:) GO GIRL!!!
Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 1. mars 2007 #11 Skrevet 1. mars 2007 Grattulerer så mye:):) *tar litt babystøv* klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå